تفاوت ال جی وی 30 پلاس با ال جی وی 30 در چیست؟

تفاوت ال جی وی 30 پلاس با ال جی وی 30 در چیست؟

ال جی در کنار عرضه گوشی پرچمدار ال جی وی 30 (LG V30)، محصول دیگری را نیز با عنوان ال جی وی 30 پلاس (+LG V30) روانه بازار کرده است. اما تفاوت این دو در چیست؟

ال جی وی 30 پلاس شباهت‌های زیادی به ال جی V30 دارد؛ هر دو در هنگام عرضه، اندروید 7.1.2 نوقا را اجرا کرده و در آینده نزدیک به اندروید 8 اوریو آپدیت می‌شوند. اما دو تفاوت مهم در این دو محصول وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. به جز این دو مورد، سایر مشخصات ال جی وی 30 پلاس با مدل پایه آن یکسان است.

تفاوت های ال جی وی 30 پلاس با ال جی وی 30

1- حافظه داخلی

تفاوت ال جی وی 30 پلاس با ال جی وی 30 در چیست؟

گوشی ال جی وی 30 پلاس به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده در حالی که حافظه داخلی ال جی وی 30 تنها 64 گیگابایت است. البته هر دو از حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کنند که شما می‌توانید با استفاده از آن، ظرفیت گوشی را گسترش دهید.

2– هدفون

تفاوت ال جی وی 30 پلاس با ال جی وی 30 در چیست؟

اسمارت فون ال جی V30 پلاس به همراه ایربادهای کوادپلی ال جی (LG QuadPlay) عرضه می‌شوند. استفاده از این هدفون‌ها بسیار راحت بوده و لذت شنیدن موسیقی باکیفیت را به کاربر منتقل می‌کند. اما همانطور که می‌دانید، در جعبه گوشی ال جی وی 30 خبری از هدفون یا ایرباد نیست. بنابراین، اگر از نسخه پایه پرچمداران سری V ال جی استفاده می‌کنید، باید هزینه‌ای نیز جهت خرید هدفون بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام لطفا بفرمایید v30p ال جی الان موجود وقیمتش چنذه

  2. سلام گوشی ال جی وی30کی میاد

    • سلام دوست عزیز، فبلت LG V30 در کشور های خاور میانه عرضه نخواهد شد و در عوض LG V30 plus در خاورمیانه برای مشتریان و طرفداران خود عرضه خواهد شد.