بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10

معرفی بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10 ، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

به واسطه پشتیبانی موبایل های جدید اپل از شارژ وایرلس، در ادامه، بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10 (آیفون ایکس)، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را معرفی خواهیم کرد.

شاید این خبر برای کاربران اندرویدی کمی قدیمی باشد، اما حالا گوشی های جدید اپل هم از سیستم شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، به لطف وجود یک استاندارد واحد، کاربران با خیال آسوده می‌توانند شارژرهای بی سیم را برای استفاده مجدد با گوشی های آینده خریداری کنند.

موبایل های اپل (و شاید آیپدهای آینده) از استانداردی به نام “Qi” که سازندگان دیگر همچون سامسونگ و ال جی نیز از آن بهره می‌برند، استفاده می‌کنند. این یعنی خرید شارژرهای وایرلس کار دشواری نبوده و با خرید هر کدام، می‌توان محصولات شرکت‌های دیگر را نیز در صورت سازگاری، به صورت بی سیم شارژ کرد.

برای آشنایی بیشتر با این تکنولوژی بهتر است ابتدا ویدیوی ضمیمه‌شده را با یکدیگر تماشا کنیم:

پشتیبانی از Qi 1.2: در جزئیات و مشخصات Qi، استانداردهای مختلفی همچون Qi 1.1 ،Qi 1.0 و Qi 1.2 وجود دارد. فقط شارژری را خریداری کنید که از Qi 1.2 پشتیبانی می‌کند چرا که با خروجی 15 وات، سریع‌تر از سایرین است. در حال حاضر، آیفون های اپل تنها از خروجی 7.5 وات پشتیبانی می‌کنند، اما ممکن است در آینده و با عرضه یک فریم‌ور جدید، سرعت آن افزایش پیدا کند. به هر صورت بهتر است ریسک نکنید و شارژری با پشتیبانی از استاندارد Qi 1.2 را خریداری کنید.

شارژرهای دیواری QC 3.0: شارژرهای بی سیم در واقع پدهایی هستند که از طریق آداپتور، به پریز برق متصل می‌شوند. مطمئن شوید شارژری را خریداری می‌کنید که با سیستم شارژ سریع Quick Charge 3.0 سازگار است تا حداکثر سرعت خروجی 15 وات را دریافت کنید. در بدترین حالت، شما می‌توانید آداپتورهای 2 آمپر که به عنوان مثال همراه با آیپدها عرضه می‌شوند را امتحان کنید. به هر صورت، هرگز از چیزی کمتر از آن استفاده نکنید.

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10

تک‌کویل یا چندکویل: کویل‌ها (سیم‌پیچ‌ها) در یک پد شارژ، میزان سادگی دستگاه در متمرکز و همراه شدن با پد را تعیین می‌کنند. با وجود یک کویل، احتمالا شما برای شروع فرآیند شارژ بی سیم نیاز خواهید داشت تلفن خود را روی پد حرکت دهید. در صورت وجود کویل‌های بیشتر، شانس شما برای آغاز شارژ همراه با قرار دادن موبایل روی پد افزایش پیدا خواهد کرد. روی کاغذ، کویل‌ها می‌توانند سرعت شارژ دستگاه را افزایش دهند. اما در عمل، برعکس بوده و وجود یک کویل، سرعت شارژ را به بالاترین حد ممکن می‌رساند. به علاوه، وجود کویل‌های بیشتر به معنی شارژ هم‌زمان دستگاه‌های بیشتر است.

پورت یکسان با گوشی شما: الزامی در این‌باره نیست، ولی احتمالا کمک خواهد کرد. هنگام خرید شارژر مطابق با موبایل خود، پورت یو اس بی نوع C یا میکرو یو اس بی آن را انتخاب کنید. کاربران آیفون باید به دنبال پدهایی با پورت لایتنینگ باشند.

Fast Charging در برابر Quick Charging: تکنولوژی Fast Charging، برنامه متقابل سامسونگ در برابر Quick Charging است. هر چیزی که با برند “Quick Charging” عرضه می‌شود، با گوشی هایی که به شارژرهای سریع نیاز دارند هم سازگار است و برعکس. در حقیقت، تفاوت این دو با یکدیگر فراتر از نام آنها است. با این حال در مقاله پیش رو، ما آنها را در جای یکدیگر به کار برده‌ایم.

بعد از آشنایی با مفاهیم اصلی، حالا بهتر است نگاهی به بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10 داشته باشیم.

آشنایی با بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10 و آیفون های دیگر

شارژر سامسونگ

  • پشتیبانی از Qi 1.2
  • سه کویل
  • نشانگر ال ای دی
  • شامل یک آداپتور Fast Charging می‌شود

محصول پیش رو با نام کامل “Fast Charge Wireless Convertible Stand” و قیمت 90 دلار را می‌توان مناسب‌ترین گزینه موجود معرفی کرد که البته توسط خرده‌فروشی‌های دیگر، با قیمت‌های پایین‌تر نیز به فروش می‌رسد.

عنوان “تبدیل‌شونده” در نام این شارژر نیز به معنی امکان تغییر حالت پد و استفاده از آن در حالت تخت است. هرچند، اگر شارژر خود را به صورت شیب‌دار قرار دهید، خواندن اعلانات آسان‌تر خواهد بود.

Incipio Ghost

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10

  • پشتیبانی از Qi 1.2
  • سه کویل
  • نشانگر ال ای دی

اگر حمل و استفاده از شارژر سامسونگ در مکان‌های مختلف کمی سخت است، در این صورت شارژر Incipio Ghost انتخاب مناسبی خواهد بود. این محصول زیبا با اندازه‌ای کوچک، مشابه یک موبایل طراحی شده و برای شارژ دستگاه، حتی می‌توان گوشی را مطابق با تصویر ضمیمه‌شده روی آن قرار داد.

سازندگان علاوه بر نشانگر ال ای دی، از شاخص‌های صوتی نیز استفاده کرد‌اند که در نتیجه آن، کاربران با شنیدن صدای بوق، از شروع و اتمام شارژ دستگاه مطلع خواهند شد. همین قابلیت ساده می‌تواند وجه تمایزی میان Incipio Ghost و دیگر محصولات مشابه باشد.

بنا بر دلایل نامشخص، سازندگان از وجود آداپتور سازگار با Quick Charging صحبتی نکرده‌اند. به همین جهت، احتمالا هنگام خرید این شارژر 59.99 دلاری باید خود را برای پردخت 15 دلار دیگر نیز آماده کنید.

RAVPower Quick Charge Stand

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10

  • پشتیبانی از Qi 1.2
  • دو کویل
  • فاقد نشانگر ال ای دی
  • شامل آداپتور Quick Charging نمی‌شود

RAVPower Quick Charge Stand” یکی دیگر از بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10 است که می‌تواند مناسب افرادی باشد که بیش از پد، به یک استند شارژ نیاز دارند. در این شارژر 16.99 دلاری از دو کویل استفاده شده است. در نتیجه کاربران می‌توانند هنگام شارژ دستگاه، به تماشای ویدیو نیز مشغول باشند.

سایر مشخصات نیز شامل موارد حداقلی می‌شوند که هنگام خرید شارژر بی سیم باید به آنها توجه کرد. به علاوه، فراموش نکنید برای استفاده از شارژ سریع باید آداپتوری سازگار با QC 3.0 نیز خریداری کنید.

RAVPower Fast Charge Pad

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10

  • پشتیبانی از Qi 1.2
  • یک کویل
  • نشانگر ال ای دی
  • شامل آداپتور Fast Charging نمی‌شود

“RAVPower Fast Charge” با قیمت 14.99 دلار ارزان‌ترین مدل از برندی قابل اعتماد است که خوشبختانه از استاندارد Qi 1.2 به منظور شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع ما با محصولی ساده و کارآمد رو به رو هستیم که به خوبی نیاز کاربران را برطرف می‌کند.

در این محصول ارزان، چراغ سبز به معنی شارژ شدن دستگاه و چراغ آبی به معنی حالت آماده‌باش است. بر خلاف سایر مدل‌های گران‌تر، عملیات شارژ بعد از اتمام به صورت خودکار متوقف نشده و کاربران برای انجام آن، باید خودشان گوشی را جدا کنند.

Anker PowerPort With USB-C

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10

  • پشتیبانی از Qi 1.2
  • یک کویل
  • نشانگر ال ای دی
  • شامل آداپتور Fast Charging نمی‌شود

گلکسی اس 8، ال جی جی 6 و بسیاری از پرچمداران امروزی به پورت یو اس بی نوع C تجهیز شده‌اند. در بسیاری از موارد، شاید حمل دو نوع شارژر متفاوت چندان جالب نباشد. در این صورت می‌توان پد شارژر بی سیم Anker PowerPort مجهز به پورت یو اس بی نوع C را خریداری کرد.

این محصول خوش‌ساخت به واسطه استاندارد Qi 1.2، از Fast Charging پشتیبانی کرده و به اندازه‌ای کوچک هست که بتوان آن را با خود حمل کرد. به علاوه، این شارژر از دستگاه شما در برابر نوسانات برق و دمای بالا هنگام شارژ نیز محافظت خواهد کرد.

به عنوان تنها ایراد محصول پیش رو، Anker توصیه می‌کند پیش از شارژ دستگاه، قاب محافظ یا کاور گوشی خود را جدا کنید. هرچند، برای شارژ گوشی با وسایل مشابه، نیازی به جدا کردن قاب نبوده و مشتریان می‌گویند Anker PowerPort نیز مشکلی در استفاده از قاب ندارد و به خوبی کار می‌کند.

سازندگان از شارژر دیواری نیز استفاده نکرده‌اند؛ در این صورت برای خرید آن باید مبلغی را جداگانه بپردازید. شاید شارژر دیواری اختصاصی این شرکت با قیمت 15.99 دلار، بهترین انتخاب باشد.

شارژر بی سیم سامسونگ

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10

  • عدم پشتیبانی از Qi 1.2
  • یک کویل
  • فاقد نشانگر ال ای دی
  • شامل آداپتور Fast Charging می‌شود

اگر تمایلی به استفاده از سیستم شارژ سریع ندارید، “Samsung Qi Certified Wireless Charging Pad” با قیمت 14.95 دلار، یکی از بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10 ، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خواهد بود. قدیمی بودن این شارژر سبب شده تا فروشگاه‌هایی همچون آمازون، آن را با تخفیفی سنگین عرضه کنند.

اگرچه خرید این شارژر به واسطه عدم پشتیبانی از Qi 1.2 به اکثر افراد توصیه نمی‌شود، اما قیمت پایین آن را نیز نباید نادیده گرفت. به علاوه، در شرایطی که عمده محصولات مختلف با قیمتی بالا به فروش می‌رسند، استفاده از شارژری ارزان‌تر احتمالا تصمیم خوبی خواهد بود.

ساخته‌شده برای آیفون: Belkin Boost Up و Mophie

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10

  • عدم پشتیبانی از Qi 1.2
  • یک کویل
  • نشانگر ال ای دی
  • شامل آداپتور Fast Charging می‌شود

Belkin و Mophie، سازندگان برخی از محبوب‌ترین وسایل جانبی برای تلفن های هوشمند بوده و محصول جدید آنها به عنوان بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10 و دیگر آیفون های اپل، به زودی به اپل استور اضافه خواهند شد. طراحی اختصاصی این محصولات برای آیفون ها به معنی وجود پورت لایتنینگ است. به علاوه، Belkin اعلام کرده در آینده با انتشار یک به‌روزرسانی نرم افزاری، پشتیبانی از Qi 1.2 را نیز اضافه خواهد کرد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این شارژرها، 59.95 دلار است. به علاوه، علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دیگری از پد شارژ بی سیم Belkin را با قیمت 69.99 دلار از از طریق آمازون خریداری کنند.

در این مطلب تلاش کردیم برخی از بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 10 ، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را معرفی کنیم. اما آیا شما با محصول یا محصولات دیگری که تا این اندازه مناسب باشند، آشنایی دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*