اپل آیفون 7 پرفروش ترین گوشی نیمه نخست سال 2017

اپل آیفون 7 پرفروش ترین گوشی نیمه نخست سال 2017 شد

به نقل از کمپانی HIS Markit، اپل آیفون 7 (Apple iPhone 7) موفق شده است پرفروش ترین گوشی نیمه نخست سال 2017 لقب بگیرد. همچنین اپل آیفون 7 پلاس نیز پس از گوشی سامسونگ گلکسی گرند پرایم پلاس عنوان سوم را از آن خود کرده است.

گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس سامسونگ یک محصول ارزان قیمت همراه با یک نمایشگر 5 اینچی و وضوح 540×960‌ پیکسل است که بیشتر در بازارهای ضعیف جهانی توزیع می‌شود. جایگاه چهارم در اختیار اپل آیفون 6 اس، محصول سال 2015 اپل است و سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) نیز در رده پنجم جای گرفته است. پس از آن نیز ما می‌توانیم نام برادر بزرگ‌تر پرچمداران خانواده گلکسی اس یعنی اس 8 پلاس را ببینیم.

اگر چه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل جزو پرفروش ترین گوشی های نیمه نخست سال 2017 لقب گرفته‌اند، اما وقتی آن‌ها را با تعداد فروش رفته از دو گوشی آیفون 6 اس و  آیفون 6 اس پلاس اپل مقایسه می‌کنیم، باید بگوییم که میزان فروش این دو محصول خانواده آیفون 7 کمتر بوده است. به طور کلی نیز آیفون 6، آیفون 6 اس و آیفون 7 موفق شده‌اند پرفروش ترین گوشی های نیمه نخست سال‌های 2015، 2016 و 2017 لقب بگیرند و هر کدام از این محصولات به ترتیب 10 درصد، 7 درصد و 5 درصد کل فروش بازار را از آن خود کنند.

همانطور که ما بالاتر اشاره کردیم، گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس در رتبه ششم قرار گرفته است. در مقایسه با سال گذشته، سامسونگ گلکسی اس 7 اج موفق شده بود در چهارمین جایگاه جدول پرفروش ترین گوشی های نیمه نخست سال 2016 قرار گیرد. IHS عنوان می‌کند که چنین نتیجه‌ای می‌تواند به جهت عرضه‌ی دیرهنگام مدل‌های پرچمدار سامسونگ به دست آمده باشد. دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ماه آوریل امسال عرضه شدند که یک ماه دیرتر از زمان معمول عرضه‌ی گوشی‌های سامسونگ بود. به طور کلی IHS Markit می‌گوید که فروش دو عضو خانواده گلکسی S8 در نیمه نخست امسال نتوانسته است همانند فروش اعضای خانواده گلکسی S7 سامسونگ در سال گذشته موفقیت آمیز باشد.

10 نماینده سامسونگ در بین پرفروش ترین گوشی های نیمه نخست سال 2017

از مجموع لیست 10 گوشی پرفروش امسال، ما می‌توانیم 5 محصول برند سامسونگ، 4 محصول اپل و 1 محصول با برند چینی اوپو را مشاهده کنیم. کمپانی گوشی‌ساز چینی اوپو به تازگی فروش محصولات خود در خارج از خاک چین را گسترش داده است که تعداد آن‌ها به بیش از 1 میلیون دستگاه می‌رسد. همچنین در حالی که سامسونگ 10 مدل گوشی با فروش بیش از 1 میلیون دارد، اپل حاوی 4 محصول با چنین وضعیتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همینه که میگم مرگ بر غیر اپل دیگه،همه کارگر اپلن سودم میره تو جیبه اپل