سامانه واردات گوشی تلفن همراه

سامانه واردات گوشی تلفن همراه با هدف جلوگیری از قاچاق موبایل راه‌اندازی می‌شود

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی سامانه واردات گوشی تلفن همراه با هدف جلوگیری از قاچاق موبایل، تولید گوشی و ایجاد اشتغال در ایران خبر داد.

روز گذشته جلسه اجرای طرح رجیستری موبایل با حضور وزرای ارتباطات، صنعت و روسای سازمان حمایت از مصرف کنندگان و گمرک ایران برگزار شد. محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران گفت اجرای طرح رجیستری علاوه بر جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور، موجب تولید گوشی موبایل و ایجاد اشتغال در یک پروسه زمانی مناسب خواهد شد.

محمد شریعتمداری

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت و معدن و تجارت

وزیر صنعت در ادامه عنوان کرد که وزارت ارتباطات در اجرای این طرح به عنوان محوریت، مسئولیت مذاکرات تجاری با واردکنندگان عمده گوشی و تجهیزات را بر عهده گرفته است و مقرر شد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز نیاز مصرف کنندگان را در این عرصه فراهم کند.

به گفته شریعتمداری، همکاری کامل تمام نهادهای مرتبط در این پروژه منجر به موفقیت طرح رجیستری خواهد شد. ایجاد انضباط در تولید داخلی و واردات کالای تلفن همراه، افزایش استاندارد در ارائه خدمات، ایجاد اشتغال و در نهایت رضایت مردم از جمله اهداف اجرای طرح رجیستری تلفن همراه است.

وی در ادامه اعلام کرد:

در کارگروه کمیته فرماندهی اجرای طرح رجیستری مقرر شد با همکاری سازمان‌های مذکور، سامانه واردات گوشی تلفن همراه پیاده‌سازی و اجرایی شود.

اهداف راه‌اندازی سامانه واردات گوشی تلفن همراه

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تاکید کرد که اجرای سامانه واردات گوشی تلفن همراه با اولویت استفاده از تلفن همراه تولید داخل و جلوگیری از ورود گوشی های قاچاق و ثبت گوشی های وارداتی در سامانه گمرک و شبکه مخابراتی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*