حاشیه بالایی نمایشگر گلکسی نوت 8 و مقایسه آن با رقبای تمام‌صفحه بازار

حاشیه بالایی نمایشگر گلکسی نوت 8 و مقایسه آن با رقبای تمام‌صفحه بازار

به تازگی تصویری منتشر شده که حاشیه بالایی نمایشگر گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را با گوشی های تمام‌صفحه‌ای مانند آیفون 10 (iPhone 10) مقایسه کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد طراحی تمام صفحه گوشی های هوشمند به زودی به استانداردی در صنعت تولید اسمارت فون ها تبدیل خواهد شد؛ استانداردی که حداقل در همه محصولات پرچمدار شاهد آن خواهیم بود. اپل با تولید آیفون ایکس (iPhone X) و گوگل با طراحی فول‌اسکرین گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) به تازگی به این جمع پیوسته‌اند. سامسونگ همه ما را با رونمایی از گلکسی S8 و +S8 تحت تاثیر قرار داد و ال جی نیز با طراحی تمام‌صفحه ال جی G6 و ال جی V30، انقلابی در طراحی محصولاتش به وجود آورد. کمپانی چینی هواوی نیز به زودی با معرفی گوشی هواوی میت 10 در هفته آینده، یکی دیگر از تولیدکنندگانی خواهد بود که گوشی هایی با صفحه نمایش کامل خواهند ساخت.

اما به تازگی تصویری توسط ایوان بلس در توییتر منتشر شده که حاشیه بالایی نمایشگر گلکسی نوت 8 را با گوشی هایی که در بالا نام بردیم، مقایسه کرده است.

حاشیه بالایی نمایشگر گلکسی نوت 8 و مقایسه آن با رقبای تمام‌صفحه بازار

با مشاهده تصویر، می‌بینیم که حاشیه بالایی محصولات ال جی و هواوی کمی کمتر از گلکسی نوت 8 بوده، اما قرار گرفتن اسپیکرهای استریوی گوگل پیکسل 2 ایکس ال در قسمت جلو، این فضا را در پرچمدار گوگل کمی بزرگتر کرده است. پرچمدار اپل نیز کمی متفاوت بوده و قسمتی از فضای خالی بالای صفحه نمایش آیفون 10 به گونه‌ای خاص طراحی شده است. اگرچه حاشیه بالایی نمایشگر گلکسی نوت 8 به ظرافت گوشی های ال جی و هواوی نیست، اما قرارگرفتن دوربین سلفی با رزولوشن بالاتر و سنسور تشخیص عنبیه چشم، این فضای بیشتر را توجیه می‌کند.

حاشیه بالایی نمایشگر گلکسی نوت 8 و مقایسه آن با رقبای تمام‌صفحه بازار

فضای بالایی صفحه نمایش گلکسی نوت 8

اما شاید بتوان گفت حاشیه‌های چپ و راست نمایشگر پرچمدار سامسونگ به لطف صفحه نمایش AMOLED آن، در بین همه رقبا بی‌نظیر باشد؛ تکنولوژی پیشرفته‌ای که حالا در پرچمدار حرفه‌ای اپل آیفون ایکس نیز شاهد حضور آن هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی سامسونگ 6 ماه قبل ارائه شده و با گوشی های جدید که ماه قبل ارائه شده متفاوت هست

  2. حیف اون همه شوکت و قدرت اپل که زیبایی گوشی اش را
    وام دار از سامسونگ است.
    متاسفیم تیم کوک

  3. ماله میت۱۰از همه کمتره ،
    گوشی فقط هواوی
    پردازنده فقط کایرن