با شارژر خورشیدی و دوست داشتني Yeti 150 آشنا شويد

در زمان وقوع بلایای طبیعی یا آمدن قبض برق، نخستین پرسشی که به ذهن هر کاربری خطور می‌کند این است که آیا منبع قابل اتکا و درست و حسابی دیگری به جز برق شهری برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه‌های الکترونیکی امروزی هست یا نه!؟ این پرسش را مهندسان شرکت Goal Zero (گول‌زیرو) با ساخت ژنراتور خورشیدی Yeti به خوبی پاسخ گفته‌اند!

ژنراتور خورشیدی قابل‌حمل Yeti 150 محصولی کامل و جامع است که با توجه به انواع و اقسام خروجی‌هایی که بر روی بدنه‌ی آن تعبیه شده، می‌تواند کلیه نیازهای مخاطبان را رفع و رجوع کند. این دستگاه که وزنی معادل 5.5 کیلوگرم دارد را می‌توان گزینه‌ای ایده‌آل برای پیک‌نیک‌های آخر هفته و گردش‌های دسته جمعی دانست.

این شارژر خورشیدی دارای باتری پرقدرت 150 وات ساعت است و با توجه به خروجی‌های AC، 12 ولت و پورت USB تقریباً کلیه دستگاه‌های الکترونیکی را پوشش می‌دهد. علاوه بر خروجی‌های معمول Yeti 150 دارای خروجی پریز (دو شاخه) دیواری و جا فندکی خودرویی نیز هست.

شرکت Goal Zero مدعی است که این ژنراتور را می‌توان با اتصال به پنل‌خورشیدی مخصوصی که همراه بسته دستگاه موجود است تنها در مدت 15 ساعت کاملاً شارژ کرد. گفتنی است، Yeti 150 به زودی با قیمت 399.95 دلار به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی  گجت نیوز مراجعه کنید.

منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*