آمازون کیندل اوسیس جدید

کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس جدید معرفی شد؛ قابلیت ضد آب با یک نمایشگر بزرگ‌تر

آمازون کیندل اوسیس جدید (Amazon Kindle Oasis New) معرفی شد. این کتاب خوان دیجیتالی اینک ضد آب است، نمایشگر‌آن بزرگ‌تر شده و از هدفون بیسیم پشتیبانی می‌کند.

کمپانی آمازون به صورت محدود، از دومین نسل از کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس پرده برداری کرد که اینک به دیوایسی باکیفیت و جذاب تبدیل شده است. این محصول هم اکنون در برابر نفوذ آب مقاوم است و برای زنده نگه داشتن نامش، از نمایشگر بزرگ‌تری بهره‌مند شده است. این مدل جدید اینک صاحب یک نمایشگر 7 اینچی (به جای 6 اینچی) شده است، اما تراکم پیکسلی آن همچنان 300ppi‌ باقیمانده است. در این جا سه برابر ال ای دی بیشتری برای روشن کردن صفحه نسبت به کاغذ سفید وجود دارد که می‌تواند صفحه را بسیار روشن‌تر کند. همچنین تعداد ال ای دی‌ها نسبت به نسل نخست اوسیس از 10 به 12 رسیده است.

آمازون کیندل اوسیس جدید

قاب پشتی از جنس آلومینیوم است و یک سطح لمسی نرم پلاستیکی در قسمت جلویی نسل دوم کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس به کار رفته است که می‌تواند باعث شود این محصول در عمق 2 متری آب به مدت 1 ساعت دوام بیاورد. نه تنها این محصول ضد نفوذ تصادفی آب است، بلکه آمازون آن را در حمام داغ و حمام کف نیز آزموده که سربلند به بیرون آمده است. آمازون همچنین موفق شده ظرفیت باتری این کتاب خوان دیجیتالی را بدون نیاز به بیشتر شدن ضخامت 3.4 میلی‌تری، افزایش ببخشد. شما هنوز هم می‌توانید از یک محافظ برای نمایشگر دستگاه استفاده کرده و همچنین یک پایه جداگانه را نیز به آن متصل کنید.

آمازون کیندل اوسیس جدید

خبرهای بیشتری برای شما داریم؛ قابلیت صوتی نیز اینک به کتاب خوان آمازون کیندل اوسیس جدید اضافه شده است. البته آمازون از هیچ اسپیکر یا جک هدفون 3.5 میلی‌متری بر روی اوسیس جدید استفاده نکرده است، اما شما اینک می‌توانید به لطف بلوتوث هدفون‌ها و بلندگوهای بیسیم را به کیندل خود متصل کنید. در انتها، لازم به ذکر است که ظرفیت داخلی این کتاب خوان نیز با 8 گیگابایت، نسبت به نسل پیشین خود افزایش پیدا کرده است. البته در اینجا یک نسخه 32 گیگابایتی نیز وجود دارد که اگر اهل گوش دادن به کتاب‌های صوتی و یا رمان‌های مصور هستید گزینه‌ی بهتری برای خریداری است.

قیمت آمازون کیندل اوسیس جدید

تمامی این امکانات جذاب به کنار، آمازون قیمت محصول جدید خود را نیز نسبت به نسل پیشین آن از 290 دلار به 250 دلار رسانده است و برای خرید نسخه 32 گیگابایتی آن نیز باید 50 دلار اضافه‌تر را بپردازید. فروش آمازون کیندل جدید و ضد آب از 31 اکتبر (9 آبان) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*