عکس جدید هواوی میت 10 پرو ، قفل صفحه نمایش را نشان می‌دهد

پس از انتشار تصاویر پرچمدار هواوی در دو رنگ مختلف، حالا ایوان بلس با انتشار عکس جدید هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) توجه همگان را به خود جلب کرده است.

عکس جدید هواوی میت 10 پرو ، قفل صفحه نمایش گوشی جدید هواوی و نمایشگر LCD آن با وضوح 1440×2880 و نسبت 18:9 را نشان می‌دهد که خوشبختانه با اطلاعات قبلی به خوبی هم‌خوانی دارد. در بخش جلویی، خبری از کلید فیزیکی نبوده و بخش پشتی نیز میزبان سنسور اثر انگشت و دوربین دوگانه لایکا با دو سنسور 12 (با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6) و 20 مگاپیکسلی است.

تراشه قدرتمند کایرین 970 با بهره‌گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی، مسئولیت مدیریت اطلاعات در این تلفن هوشمند را بر عهده داشته و همراه با 6 گیگابایت رم، در دو نسخه با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون نیز می‌توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

بنا بر اطلاعات موجود، خانواده جدید محصولات این شرکت چینی شامل 4 گوشی میت 10 لایت، میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین می‌شود. هواوی امید دارد با عرضه این گوشی های جدید و متفاوت، جایگاه خود در تولید و عرضه تلفن های همراه را حفظ کرده و هم‌چنان جلوتر از اپل بایستد. اما آیا این شرکت با خانواده میت 10 به چنین موفقیتی دست پیدا می‌کند؟

عکس جدید هواوی میت 10 پرو