زد تی ای نوبیا Z17 اس

زد تی ای نوبیا Z17 اس و نوبیا Z17 مینی اس با سخت افزار قوی‌تر معرفی شدند

دو گوشی هوشمند زد تی ای نوبیا Z17 اس و نوبیا Z17 مینی اس به عنوان پرچمداران جدید برند نوبیا، با طراحی متفاوت، دوربین بهتر و قیمت پایین‌تر معرفی شدند.

مشخصات زد تی ای نوبیا Z17 اس

زد تی ای نوبیا Z17 اس ، جدیدترین گوشی و پرچمدار زیربرند نوبیا از شرکت چینی ZTE است که به صفحه نمایشی 5.73 اینچی و +Full HD با نسبت 18:9 تجهیز شده و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. به علاوه، دایره قرمزرنگی که در محصولات نسل قبلی به عنوان کلید هوم شناخته می‌شد، حالا در رابط کاربری گنجانده شده تا طراحی کشیده نمایشگر امکان‌پذیر شود.

یکی از تغییرات این موبایل جدید نسبت به نوبیا Z17، به دوربین سلفی دوگانه مربوط می‌شود. سازندگان حالا از دوربینی با دو سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند تا بتوان تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کرد. در بخش پشتی نیز مثل قبل، دو سنسور 12 و 23 مگاپیکسلی، لحظات شیرین شما را ثبت خواهند کرد.

زد تی ای نوبیا Z17 اس

گوشی زد تی ای نوبیا Z17 اس قرار است در دو نسخه مختلف با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، همراه با اندروید نوقا و رابط کاربری Nubia UI 5.1 روانه بازار شود. همچنین یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 26 وات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا از این نظر، گوشی جدید زد تی ای چیزی از رقبا کم نداشته باشد. سازندگان مدعی شده‌اند ظرف تنها 25 دقیقه، این دستگاه تا 50 درصد شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی نیز می‌توان به پوشش محافظ گوریلا گلس و بدنه‌ای از جنس آلیاژ با استاندارد صنایع هوایی اشاره کرد.

نسخه 64 گیگابایتی زد تی ای نوبیا Z17 اس ، 455 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن، 607 دلار قیمت‌گذاری شده و در دو رنگ مشکی و آبی نیز به فروش خواهد رسید. به علاوه، پیش‌فروش این تلفن هوشمند توسط فروشگاه اینترنتی “JD” آغاز شده و تا تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) ادامه خواهد داشت.

مشخصات زد تی ای نوبیا Z17 مینی اس

نسخه مینی از گوشی Z17 نیز حالا با تغییراتی جدید همراه شده است. در مقایسه با Z17 mini، نسخه جدید این گوشی یعنی Z17 miniS به جای اندروید مارشملو، به نسخه نوقا تجهیز شده و رابط کاربری Nubia 5.0 با امکانات بیشتر، در خدمت کاربران خواهد بود.

زد تی ای نوبیا Z17 اس

در بخش جلویی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و لنز زاویه گسترده 80 درجه، با یک سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 همراه شده تا تصاویر با جزئیاتی بیشتر ثبت شوند. به علاوه، سازندگان با استفاده از یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی، ظرفیت باتری را 10 درصد نسبت به گذشته افزایش داده‌اند. با پوشیدن شدن بخش پشتی از شیشه نیز حالا سنسور اثر انگشت در بخش جلویی قرار گرفته است

سایر ویژگی‌های نوبیا Z17 مینی اس تغییری کرده و از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح فول اچ دی، دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 13 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 653، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

زد تی ای نوبیا Z17 اس

نسخه‌های “Black Gold” و آبی (Deep Blue) گوشی زد تی ای نوبیا Z17 مینی اس، 303 دلار قیمت دارند. به علاوه، مدل دیگری از خانواده رنگ آبی با نام “Aegean Blue” نیز آماده عرضه است که می‌توان آن را با قیمت 318 دلار، از تاریخ 19 اکتبر خریداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قبلا شنیده بودم پارس سامتل نماینده رسمی گوشیهای زد تی ای رو داره..درسته؟؟؟؟منظورم اینه گوشیهاش وارد بازار ایران میشه؟؟؟

  2. مانده ام سخت عجب که تجهیز یک Device جدید به جدیدترین نسخه OS چه هزینه های پیدا و پنهانی دارد؟!
    لطفاً راهنمایی کنید.