اوپو اف 3 لایت

گوشی موبایل اوپو اف 3 لایت معرفی شد

گوشی موبایل اوپو اف 3 لایت (Oppo the F3 Lite) معرفی شد. این گوشی میان رده اوپو را باید گزینه‌ای بسیار مناسب برای طرفداران عکاسی سلفی دانست.

دو گوشی موبایل اوپو اف 3 و اوپو اف 3 پلاس مدتی است معرفی شده‌اند، با این حال این گوشی‌ساز چینی همچنان در حال اضافه کردن اعضایی جدید به این خانواده است. عضو جدید اوپو اف 3 لایت نام داشته و به تازگی در ویتنام عرضه شده است. البته این محصولی کاملا جدید نیست!

اوپو اف 3 لایت ، یک متخصص سلفی

اوپو اف 3 لایت پیش از این با نام اوپو ای 57 معرفی و حتی به بازار ایران نیز وارد شده است. وب سایت اوپو در ویتنام این گوشی موبایل را یک متخصص سلفی خطاب کرده است، چرا که در جلوی دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود دارد. یکی از قابلیت‌های آن امکان محو کردن پس‌زمینه برای بهتر دیده شدن پیش‌زمینه است، قابلیتی که بیشتر آن را با عنوان افکت بوکه می‌شناسیم.

اوپو اف 3 لایت

دوربین اصلی دستگاه دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی ساخت دست سونی بوده و دارای قابلیت فوکوس خودکار است. به عنوان سایر مشخصات فنی اوپو اف 3 لایت می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 435، 3 گیگابایت حافظه رم و ظرفیت داخلی 32 گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد. این گوشی موبایل به صورت پیش‌فرض با اندروید 6.0 مارشملو عرضه شده و نسخه 3.0 رابط کاربری اختصاصی اوپو را به همراه خواهد داشت. اوپو اف 3 لایت در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه شده و به قیمت 240 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شیپیش اندروید شیش!