گوشی هواوی میت 10 Pro

گوشی هواوی میت 10 Pro احتمالا با یک قلم هوشمند عرضه می‌شود

گوشی هواوی میت 10 Pro که تا چندی دیگر به همراه سایر محصولات خانواده هواوی میت 10 رونمایی خواهد شد، بهترین مدل محسوب می‌شود. احتمال دارد میت 10 پرو با یک قلم هوشمند عرضه شود.

بر اساس جدیدترین شایعات پیش از رونمایی رسمی محصولات خانواده هواوی میت 10 در هفته آینده، این گوشی‌ساز چینی قصد دارد به محدوده انحصاری گوشی های موبایل سری Note سامسونگ وارد شود. در جدیدترین رندر هواوی میت 10 پرو که به تازگی توسط ایوان بلاس منتشر شده است، یک قلم دیده می‌شود. این قلم برخلاف قلمی که اخیرا به همراه برخی از محصولات ال جی عرضه شده، یک ابزار کمکی ساده نیست.

قلم گوشی هواوی میت 10 Pro در همکاری با Moleskine ساخته می‌شود

قلم هواوی میت 10 پرو شباهت زیادی با مجموعه نوشتاری هوشمند Moleskine دارد که می‌تواند نشان‌دهنده همکاری این دو شرکت با یکدیگر باشد. با استفاده از یک قلم دارای اتصال بلوتوث و یک پد نوشتاری مخصوص، می‌توان با این مجموعه حتی بر روی کاغذ واقعی نیز به نوشتن پرداخت. در ادامه، خیلی سریع یک نسخه دیجیتالی شده از یادداشت‌ها و نقاشی‌ها بر روی گوشی هوشمند کاربر ذخیره خواهد شد.

گوشی هواوی میت 10 Pro

در هر صورت قرار نیست این قلم با نمایشگر لمسی کار کند، پس نمی‌توان از آن همراه با میت 10 استفاده کرد، مگر اینه دو شرکت در همکاری با یکدیگر، پشتیبانی از آن را به این گوشی موبایل اضافه کنند. همه چیز در دوشنبه هفته آینده یعنی زمان رونمایی نسخه های هواوی Mate 10 مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این واقعیت که انسان، سوار فیل شده، نشانگر این حقیقت است که انسان، آقای فیل است؛ لذا بکار بستن گزاره “یا حضرت” برای آن، همچون جهالتِ گاوپرستی است!

  2. یاحضرت فیل،این هواوی داره چی کار می کنه ،این۲۴مهر بشه راحت می شیم ،مردیم از انتظار,این قابلیت خیلی به درد دانشجوها می خوره ،فکر کن هرچی توی جزوت می نویسی ،تو گوشیتم ذخیره می شه ،اگه عملی بشه واقعا عالی می شه