جدیدترین تصاویر نوکیا 9 خبر از محصولی بدون حاشیه نمایشگر می‌دهد

جدیدترین تصاویر نوکیا 9 خبر از محصولی بدون حاشیه نمایشگر می‌دهد

به تازگی، جدیدترین تصاویر نوکیا 9 (Nokia 9) در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از گوشی بعدی نوکیا در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس شنیده‌ها، کمپانی فنلاندی HMD قصد معرفی پرچمدار دیگری در سال جاری میلادی ندارد. پس اگر منتظر گوشی جدید نوکیا هستید، باید چند ماهی بیشتر صبر کنید. اما فنلاندی‌ها سال 2018 را با دست پر آغاز خواهند کرد و حداقل سه محصول با نام‌های نوکیا 2 (Nokia 2)، نوکیا 7 (Nokia 7) و نوکیا 9 را معرفی می‌کنند.

با اینکه ماه گذشته عکسی از نوکیا 2 منتشر کردیم، ولی تاکنون، تصویر قابل اعتمادی از گوشی پرچمدار نوکیا 9 منتشر نشده بود. اما اخیرا استیو اچ (با نام کاربری Oneleaks در توییتر) رندرهایی از تصاویر نوکیا 9 را منتشر کرده که نگرش بهتری نسبت به آنچه قرار است دردانه جدید فنلاندی‌ها باشد، به ما می‌دهد.

جدیدترین تصاویر نوکیا 9 خبر از محصولی بدون حاشیه نمایشگر می‌دهد

این تصاویر نوکیا 9 به صورت رندرهای سه‌بعدی و کاملا بر اساس شایعات منتشرشده در خصوص این گوشی بوده و نمی‌توان 100 درصد گفت که در نهایت به این طراحی خواهیم رسید. در هر حال، اولین چیزی که در عکس های جدید نوکیا 9 توجه ما را به خود جلب کرد، حذف جک 3.5 میلی‌متری صداست. پرچمدار سال 2018 نوکیا به جای جک 3.5 میلی‌متری، از درگاه USB-C استفاده خواهد کرد؛ تغییر مهمی که کاربران و طرفداران این برند محبوب، باید آن را بپذیرند.

جدیدترین تصاویر نوکیا 9 خبر از محصولی بدون حاشیه نمایشگر می‌دهد

علاوه بر این، انتظار می‌رود نوکیا 9 به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و احتمالا خمیده با وضوح تصویر QHD و سنسور اثر انگشت در قاب عقب مجهز شود.  همچنین، پرچمدار آینده اچ ام دی گلوبال دارای دوربین دوگانه در بخش پشتی و حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر خواهد بود.

ابعاد این گوشی رده‌بالا 140.9 در 72.9 در 7.5 میلی‌متر بوده در حالی که برآمدگی دوربین عقب، ضخامت آن را تا 8.9 میلی‌متر افزایش می‌دهد. کمپانی سازنده، نوکیا 9 را با اندروید 8 اوریو روانه بازار خواهد کرد. به جز این موارد، جزییات دیگری از مشخصات این اسمارت فون، مانند نوع پردازنده، میزان حافظه، ظرفیت باتری، قیمت و زمان معرفی و عرضه آن در دست نیست.

در ادامه، تصاویر نوکیا 9 را در قالب یک ویدیو که در توییتر منتشر شده، مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*