برنامه های کنترل تلویزیون

معرفی بهترین برنامه های کنترل تلویزیون با گوشی های اندرویدی

در ادامه، بهترین برنامه های کنترل تلویزیون با گوشی های اندرویدی را معرفی خواهیم کرد. با این برنامه‌ها، به سادگی می‌توانید تلویزیون خود را از راه دور کنترل کنید.

در دنیای هوشمند و پیشرفته امروزی، احتمالا امکان کنترل دستگاه‌ها و وسایلی که در اطراف ما وجود دارد، بسیار جذاب خواهد بود. ولی متاسفانه بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تلفن های همراه، از ابزار مناسب همچون فرستنده‌های اینفرارد به منظور کنترل دستگاه‌های دیگر در موبایل های خود استفاده نمی‌کنند. هرچند، روزی می‌رسد که شما بدون نیاز به چنین فرستنده‌هایی و تنها از طریق وای فای، قادر به کنترل تمام وسایل اطراف خود خواهید بود.

تا آن زمان، بهتر است برخی از بهترین نرم افزارهای موجود که امکان کنترل تلویزیون‌ها و دیگر لوازم خانگی هوشمند را فراهم می‌کنند، معرفی کنیم.

آشنایی با پنچ مورد از بهترین برنامه های کنترل تلویزیون

برنامه های کنترل تلویزیون
AnyMote Universal Remote

قیمت: رایگان / 6.99 دلار برای نسخه بدون تبلیغات

اگر تعداد زیادی دستگاه هوشمند در خانه وجود دارد، برنامه AnyMote یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. در حال حاضر، این نرم افزار از 900 هزار دستگاه مختلف پشتیبانی کرده و لیست آن نیز به صورت مداوم، در حال گسترش است. اگر موبایل شما به فرستنده اینفرارد مجهز شده، می‌توانید تقریبا با هر چیزی، از تلویزیون‌ها و دستگاه‌های بلوری تا ستاپ‌باکس‌ها و حتی دوربین‌ها در تعامل باشید. در غیر این صورت، کاربران می‌توانند دستگاه‌های هوشمند اطراف خود را از طریق وای فای کنترل کنند.

AnyMote به کاربران اجازه می‌دهد تا با اضافه کردن حالت‌های پیش‌فرض، مجموعه‌ای از دستورات را تنها با لمس یک دکمه انجام دهند. به عنوان مثال، می‌توان برای نرم افزار تغیین کرد تا با لمس یک کلید، تلویزیون را روشن کرده و بعد از اجرای Netflix، چراغ‌ها را نیز خاموش کند!

برنامه های کنترل تلویزیون

Peel Universal Smart TV Remote Control

رایگان

Peel یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه های کنترل تلویزیون برای سیستم عامل اندروید است. این اپلیکیشن قدرتمند، به خوبی اسمارت فون شما را به یک ریموت حرفه‌ای تبدیل کرده و امکان کنترل تلویزیون از طریق وای فای یا اینفرارد را فراهم می‌کند. برخی لوازم خانگی هوشمند همچون هیترها و کولرها نیز توسط این اپلیکیشن پشتیبانی می‌شوند؛ اما تمرکز اصلی آن روی تلویزیون‌ها است.

برنامه های کنترل تلویزیون

Unified Remote

قیمت: رایگان / 3.99 دلار برای نسخه کامل

Unified Remote به عنوان یکی از اپلیکیشن ها خاص و جامع، روی کنترل بی سیم کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها متمرکز شده و همانند “Chrome Remote Desktop” یا سایر نرم افزارهای مشابه، عمکلرد آن تنها به نمایش محتوا ختم نمی‌شود. در عوض، سازندگان با در نظر گرفتن ریموت‌های مجازی از پیش تعیین‌شده و اختصاصی برای اپلیکیشن های مختلف، به کاربران اجازه کنترل آنها با نهایت آسودگی را می‌دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند کلیدهای کنترلی صدا در اسپاتیفای، کلیدهای پخش و توقف پلیر VLC و دکمه مخصوص اپلیکیشن اسکایپ را در یک صفحه، کنار یکدیگر داشته باشند.

سازندگان در حال افزایش پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف هستند. به علاوه، شخصی‌سازی ریموت‌های پیش‌فرض نیز امکان‌پذیر است.

برنامه های کنترل تلویزیون

Twinone Universal TV Remote

رایگان

Twinone Universal TV Remote یکی دیگر از بهترین برنامه های کنترل تلویزیون برای سیستم عامل اندروید است که به صورت اختصاصی برای گوشی های مجهز به فرستنده‌های اینفرارد طراحی شده و طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌ها و ستاپ‌باکس‌ها نیز توسط آن پشتیبانی می‌شود.

بدون شک، کنترل پیشرفته این نرم افزار با امکان شخصی‌سازی و قابلیت‌های بسیار را می‌توان نقطه قوت آن در نظر گرفت. کاربران به سادگی قادر به حرکت دادن دکمه‌ها بوده و حتی می‌توانند رنگ هرکدام از آنها را به صورت دلخواه تعیین گنند.

متاسفانه این نرم افزار فقط در یک نسخه و به صورت رایگان عرضه شده و شاید تبلیغات آن کمی آزاردهنده باشد.

برنامه های کنترل تلویزیون

SURE Universal Smart TV Remote

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای (4.99 دلار یا 0.99 دلار به صورت ماهانه)

مطمئنا “SURE” یکی از نرم افزارهای همه‌کاره این لیست است. این اپلیکیشن محبوب نیز همانند Peel و AnyMote، امکان کنترل دستگاه‌های مختلف از طریق فرستنده اینفرارد و یا امواج وای فای را فراهم کرده و تمرکز اصلی آن روی بخش سرگرمی (همچون تلویزیون‌ها، ستاپ‌باکس‌ها و دستگاه‌های استریم محتوا) است.

عملکرد و توانایی‌های SURE زمانی مشخص می‌شود که با قابلیت‌ها و توانایی این نرم افزار در ارسال فایل به دستگاه‌های دیگر و همچنین استریم محتوا از دیگر دستگاه‌ها در گوشی خود آشنا شوید.

نسخه رایگان این نرم افزار کارآمد، محدودیت‌هایی دارد که با پرداخت اشتراک حذف خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*