آی او اس 11

آی او اس 11 اینک بر روی 47 درصد گوشی ها و تبلت های اپل نصب شده است

به نقل از Mixpanel، آی او اس 11 (iOS 11) اینک بر روی 47 درصد گوشی ها و تبلت های شرکت اپل نصب شده است. این سیستم عامل بزرگ‌ترین آپدیت آی او اس لقب گرفته است.

کمتر از سه هفته پیش بود که اپل آی او اس 11 را عرضه کرد و حالا خبر می‌رسد که این نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل موفق شده نسخه پیشین خود را از پیش روی بردارد. به نقل از تحلیلگران شرکت Mixpanel، آی او اس 11 اینک موفق شده بر روی 47 درصد تمامی دستگاه‌های سازگار در سراسر جهان نصب شود. این آمار بسیار شگفت انگیز است، خصوصا وقتی شما این نکته را نیز در نظر می‌گیرید که آپدیت جدید سیستم عامل آی او اس تنها بر روی دیوایس‌هایی با قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های 64 بیتی نصب می‌شود.

آی او اس 10 نیز در حال حاضر بر روی 46 درصد دیوایس‌های آی او اسی در سراسر جهان نصب است، اما این رقم نیز به مرور زمان کاهش پیدا خواهد کرد. اما 7 درصد باقیمانده چه می‌شود؟ این میزان از محصولات همگی اجرا کننده آی او اس 9 و یا پایین‌تر هستند. با این حال اگر از ما می‌پرسید، باید بگوییم که چنین وضعیتی بد نیست. برای دسترسی به شاهکار جدید اپل این سرعت انتقال در مقایسه با چیزی که در پلتفرم اندروید می‌بینیم بسیار شگفت انگیز است، اما همچنان سرعت آن از آی او اس 10 سال گذشته کمتر است.

آی او اس 11

با این حال نصب آی او اس 11 موفق شده نسخه 9 این سیستم عامل را در دو هفته جای بگذارد، چرا که در مدت زمان مشابه آن سیستم عامل موفق شده بود بر روی 38.5 درصد کل دیوایس‌های آی او اسی سازگار نصب شود.

قابلیت‌های جذاب، آی او اس 11 را محبوب کرده‌اند

در حال حاضر iOS 11 پیشرو تمامی نسخه‌های سیستم عامل موبایلی اپل شده است. البته شاید در آینده‌ای نزدیک این رقم بیشتر از پیش نیز افزایش پیدا کند، چرا که اپل همراه با سیستم عامل جدید خود صدها ایموجی جدید را ارائه کرده است و لمس سه بعدی را گسترش داده است که به شما اجازه می‌دهد تنها با یک دست به اپلیکیشن‌های خود دسترسی پیدا کنید. برای آشنایی هر چه بیشتر با این آپدیت بزرگ، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

11 کاری که آیفون شما پس از آپدیت به iOS 11 می‌تواند انجام دهد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*