سیستم عامل Sailfish

سیستم عامل Sailfish رسما برای گوشی سونی اکسپریا X عرضه شد

بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام سیستم عامل Sailfish که با نام Sailfish X شناخته می‌شود، به صورت رسمی در اختیار دارندگان گوشی سونی اکسپریا X قرار گرفت.

پیش‌تر در ماه آگوست بود که جولا و سونی طی خبری رسمی از عرضه این سیستم عامل جدید برای گوشی های سونی اکسپریا ایکس تا پایان ماه سپتامبر خبر دادند. ولی حالا با تاخیری دو هفته‌ای، سیستم عامل Sailfish آماده خرید و دانلود توسط کاربران است.

آموزش‌های لازم برای نصب این سیستم عامل تنها در دسترس کاربران ویندوزی بوده و به گفته سازندگان، نحوه نصب آن از طریق لینوکس و مک، در آینده در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

به یاد داشته باشید سیستم عامل فعلی از برخی قابلیت‌ها همچون بلوتوث، حسگر اثر انگشت، برخی سنسورها همچون گام‌شمار و فشارسنج و همچنین رادیو FM پشتیبانی نمی‌کند.

هم‌اکنون دارندگان سونی اکسپریا ایکس در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، نروژ و سوییس می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی جولا، سیستم عامل Sailfish را با قیمت 49.99 یورو خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه جوری ملت میگن سرچ کنید یا نظر میدن که انگار سازنده اون سیستم عاملن.خدا لعنت کنه سازنده اندرویدو که همرو کارشناس الکی کرد

  2. با سلام
    دوستانه عزیزی که اطلاعات کافی ندارین نیازی نیست حتما نظر بذارین، با یه سرچ کوچیک متوجه میشین کسایی که رو این سیستم عامل کار می کنن کیا هستن و چه قابلیت هایی داره، بیشتر به درد کسایی می خوره اطلاعات بالایی تو زمینه لینوکس دارن.

  3. بهترین سیستم عامل گوشی IOS هست وسلام

  4. ۵۰ دلار بدی سیستو عوض کنی با یه سیسی که از هیچیم پشتیبانی نمیکنه تازه نصبشم سخ باشه

    مثل ادم عاقل برو ای او اس نصب کن