ریزر فون

تصویری از ریزر فون ، نخستین گوشی برند ریزر در دنیای واقعی رویت شد

کمپانی ریزر قصد دارد 10 آبان ماه از نخستین گوشی هوشمند خود به نام ریزر فون (Razer Phone) رونمایی کند. حال به تازگی تصویر جدیدی از این گوشی در دنیای واقعی منتشر شده است.

اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش در خبری عنوان کردیم که ریزر یکم نوامبر (10 آبان ماه) از نخستین گوشی هوشمند خود پرده برداری خواهد کرد. این شاید کمی عجیب غریب باشد که چطور یک کمپانی آمریکایی سازنده لوازم گیمینگ تصمیم گرفته است به بخش گوشی های هوشمند قدم بگذارد. هرچند در حال حاضر آن‌ها یک تبلت مخصوص بازی به نام Razer Edge Pro را نیز در بازار دارند که می‌تواند به هر سوال شکل گرفته در ذهن ما پاسخ دهد.

ریزر فون

نخستین تصویر ریزر فون

تا پیش از این ما تنها یک پوستر تبلیغاتی مربوط به رویداد 10 آبان کمپانی ریزر و همچنین انتشار مشخصاتی از گوشی ریزر فون را در وب‌سایت GFXBench‌ رویت کرده بودیم، اما حالا تصویری از یک تلفن هوشمند در اینترنت پخش شده است که ادعا می‌شود مربوط به نخستین گوشی ریزر است. ما قضاوت در مورد این تصویر را به شما واگذار می‌کنیم، اما یک فرد ناشناس مشغول در صنعت بازی‌ها عنوان کرده است که دیواس‌های معرفی نشده‌ی لیزر، یک پلتفرم برای اجرای بازی‌ها خواهند بود.

مشخصات فنی ریزر فون

این ادعا واقعی به نظر می‌رسد، چرا که تنها یک گوشی با برند محبوب ریزر است که می‌تواند از هر نظر برای گیمرها گزینه‌ی مناسبی باشد. حتی مشخصات فنی به بیرون درز پیدا کرده از ریزر فون نیز خبر از محصولی پرچمدار می‌دهند: نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 و وضوح QHD، چیپست اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که در راس بخش نرم افزاری همه آن‌ها نیز پلتفرم اندروید قرار گرفته است. طی سالیان گذشته سیستم عامل موبایلی گوگل به یک پلتفرم بسیار قابل قبول برای اجرای بازی‌ها تبدیل شده است، اما هنوز هم تمام پتانسیل‌های آن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

علاوه بر این،‌ ریزر در سال 2015 همراه با کنسول بازی مبتنی بر پلتفرم اندروید Ouya نشان داد که به این پلتفرم علاقه‌مند است. یکی دیگر از سرمایه گذاری‌های ناموفق این کمپانی، خرید شرکت گوشی‌سازی Nextbit بود که احتمالا شما هم شنیده‌اید تولید گوشی‌هایشان را متوقف کرده‌اند. حال با نگاهی به شکل و ظاهر تصویر به بیرون درز پیدا کرده از ریزر فون ما می‌توانیم نشانه‌هایی از طراحی گوشی رابین شرکت نکست بیت را نیز در آن ببینیم.

این دقیقا تمام چیزی است که ما هم اکنون از نقشه‌های ریزر در زمینه تلفن‌های هوشمند می‌دانیم. آیا شما هم در انتظار یک تلفن از سوی کمپانی ریزر همراه با ارائه قابلیت‌های مخصوص بازی هستید؟ اگر هستید، آن قابلیت‌ها چه چیزهایی خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*