مراسم رونمایی از هواوی میت 10

پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی از هواوی میت 10 در مونیخ آلمان

با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی های هواوی، لینک مربوط به تماشای آنلاین مراسم رونمایی از هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در این رویداد بزرگ که فردا در مونیخ آلمان برگزار می‌شود، دو گوشی هوشمند هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو با ویژگی‌هایی همچون تراشه مبتنی بر سیستم هوش مصنوعی و دوربین دوگانه پشتی قدرتمند، بعد از ماه‌ها انتظار سرانجام رونمایی خواهند شد.

بنا بر اطلاعات موجود، از نظر فنی تفاوتی میانی دو این گوشی وجود نداشته و اختلاف آنها به بخش ظاهری مربوط می‌شود. میت 10 پرو با تکیه بر زبان طراحی گوشی ها بدون حاشیه، با نمایشگر 18:9 تولید شده و میت 10 نیز همانند محصولات قبلی، به نمایشگری 16:9 تجهیز می‌شود.

علاوه بر این دو گوشی، احتمالا فردا شاهد معرفی هواوی میت 10 لایت و هواوی میت 10 پورشه دیزاین نیز خواهیم بود. هرچند، پیش‌تر عضو کوچک‌تر این خانواده با نام‌های مختلفی همچون مایمانگ 6، نوا 2 آی و آنر 9 آی معرفی شده است. همچنین احتمال رونمایی این دو گوشی بعد از اتمام مراسم نیز وجود دارد.

مراسم رونمایی از هواوی میت 10 ، فردا ساعت 15:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. برای تماشای آنلاین این مراسم، می‌توانید از این لینک استفاده کنید. کنفرانس هواوی از طریق “Facebook Live” نیز پوشش داده خواهد شد که با مراجعه به این صفحه، تماشای آنلاین آن امکان‌پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بی صبرانه منتظر این هیولاهستم
    ❤️huawei❤️