تصاویر گوشی میت 10

مجموعه‌ای کامل از تصاویر گوشی میت 10 هواوی پیش از معرفی رسمی لو رفت!

حدود 20 دقیقه به آغاز رویداد هواوی باقی مانده است که حالا شاهد انتشار مجموعه‌ای کامل از تصاویر گوشی میت 10 (Huawei Mate 10) در دنیای واقعی هستیم.

تا به این لحظه، بسیاری از اطلاعات مربوط به گوشی های جدید هواوی از طریق منابع مختلف لو رفته و ما تا حد زیادی با این گوشی های هوشمند آشنا هستیم. حالا نیز مجموعه‌ای از تصاویر گوشی میت 10 در اختیارمان قرار گرفته است که فبلت هواوی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.

بدون شک وجود کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی، بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کند چرا که پیش‌تر میت 9، بدون این کلید و با حسگر اثر انگشت پشتی روانه بازار شده بود. در این تصویر، احتمالا دو گوشی سمت چپ، هواوی میت 10 و گوشی سمت راستی، هواوی میت 10 پرو خواهد بود:

تصاویر گوشی میت 10

مطابق با اخبار قبلی، به نظر می‌رسد در ساخت قاب پشتی از شیشه استفاده شده باشد. در این صورت، احتمالا باید منتظر اضافه شدن قابلیت شارژ بی سیم به این گوشی هوشمند نیز باشیم. به علاوه، شایعات از مقاومت محصولات جدید چینی‌ها در برابر آب و گرد و غبار خبر دارند.

تصاویر گوشی میت 10

گوشی های جدید هواوی با تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی Kirin 970، تا ساعتی دیگر معرفی خواهند شد. گجت نیوز به صورت کامل این مراسم را پوشش می‌دهد.

تصاویر گوشی میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*