قیمت هواوی میت 10

قیمت هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)؛ هواوی میت 10 با چه قیمت روانه بازار می‌شود؟

قیمت هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) بلافاصله بعد از معرفی آن اعلام شد. قیمت خرید میت 10 هواوی به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت بسیار بالاست.

هواوی میت 10 معرفی شد تا پرونده پرچمداران اندرویدی سال 2017 تقریبا بسته شود. البته میت 10 یک خانواده است و سه گوشی موبایل عضو آن هستند؛ هواوی میت 10 به عنوان مدل پایه و اصلی شناخته می‌شود و با طراحی منحصربه‌فرد خود، تصمیم دارد تبدیل به رقیبی جدی برای پرچمداران اندرویدی و حتی آیفون‌های جدید اپل شود. با گذشت مدتی کوتاه از رونمایی پرچمدار جدید این گوشی‌ساز چینی، قیمت هواوی میت 10 مشخص شد.

قیمت هواوی میت 10 در مقایسه با بسیاری از پرچمداران اندرویدی زیاد است

اصلی‌ترین مشخصه فنی میت 10 را باید تراشه کایرین 970 آن دانست که به عقیده سازنده، این گوشی موبایل را فراتر از یک گوشی هوشمند عادی می‌برد و آن را تبدیل به یک هوش مصنوعی قدرتمند می‌کند. هواوی همانند پرچمداران سری P، در مدل پایه میت 10 نیز کلید فیزیکی هوم را قرار داده است که حسگر اثر انگشت را نیز در خود جای می‌دهد. برخلاف مدل پایه پرچمدار سال 2016 سری Mate، رزولوشن نمایشگر 5.9 اینچی این گوشی موبایل به کیو اچ‌دی ارتقا پیدا کرده است. شاید یکی از دلایل افزایش قیمت هواوی میت 10 همین موضوع باشد.

قیمت هواوی میت 10

پشتیبانی از تکنولوژی HDR‌ توسط صفحه نمایش، مجهز شدن به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی ساخت شرکت لایکا، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، مجهز شدن به 4 گیگابایت رم و داشتن 64 گیگابایت ظرفیت داخلی از دیگر مشخصات فنی هواوی میت 10 است. همانند تمامی محصولات سری Mate طی چند سال اخیر، باتری این گوشی موبایل نیز 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

قیمت هواوی میت 10 با توجه به ظرفیت داخلی 64 گیگابایتی آن به میزان زیادی در مقایسه با مدل سال 2016 افزایش پیدا کرده است. برای خرید پرچمدار جدید هواوی باید 699 یورو (825 دلار) ناقابل پرداخت کنید که از قیمت بسیاری از پرچمداران اندرویدی سال 2017 بیشتر است. این مدل در ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*