لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 (Microsoft Surface Book 2) با مشخصات قدرتمند معرفی شد

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 (Microsoft Surface Book 2) معرفی شد. این لپ تاپ جدید مایکروسافت مشخصات فنی عالی و قیمت بالایی دارد.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 که به تازگی رونمایی شده است را باید ورژن ارتقا یافته قدرتمندترین لپ تاپ مایکروسافت تا به امروز بدانیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن مجهز شدن به یک باتری دارای 17 ساعت دوام است که خارق‌العاده محسوب می‌شود. از نظر توان پردازشی نیز بهبود‌های زیادی در نسخه جدید صورت گرفته است.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 از شانزدهم نوامبر (25 آبان) برای خرید در دسترس خواهد بود. پیش‌ فروش محصول یک هفته قبل و از تاریخ نهم نوامبر آغاز می‌شود. باز هم شاهد یک قیمت نجومی برای این لپ تاپ مایکروسافت هستیم. قیمت سرفیس بوک 2 از 1499 دلار شروع شده و بسته به کانفیگ انتخابی بیشتر می‌شود.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

ایده کلی برای ساخت محصول، همانند نخستین نسخه ارائه شده در سال 2015 یعنی سرفیس بوک است؛ در ابتدا با یک لپ تاپ کاملا عادی مواجه هستیم، اما در ادامه می‌توان نمایشگر را از آن جدا و در قالب یک تبلت، به صورت کاملا مستقل استفاده کرد.

یکی از مهم‌ترین تغییرات، اضافه شدن یک کانفیگ دارای نمایشگر بزرگتر است. سرفیس بوک اصلی تنها با نمایشگر 13.5 اینچی عرضه می‌شود، اما اکنون در لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 شاهد عرضه دو کانفیگ مجزا از نظر نمایشگر هستیم که یکی مجهز به صفحه نمایش 13.5 اینچی و دیگری مجهز به صفحه نمایش 15 اینچی است. در تصویر زیر، مدل‌‌ کوچک‌تر در سمت راست و مدل بزرگ‌تر در سمت چپ قرار دارد.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

با وجود چندین تغییر کوچک در ظاهر دستگاه، بیشترین تغییرات لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 در مقایسه با نسخه پیشین مربوط به سخت افزار است. مایکروسافت مدعی است دوام باتری تمامی مدل‌های سرفیس بوک 2 حدود 17 ساعت است. با جدا کردن نمایشگر از بدنه و استفاده از دستگاه به عنوان یک تبلت، عمر باتری به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

به ادعای شرکت سازنده، قدرت لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 دو برابر جدیدترین مک بوک پرو اپل است. متاسفانه مایکروسافت به همین صحبت اکتفا کرده و جزییات بیشتری درباره دلیل مطرح کردن این ادعا به زبان نیاورده است. از طرفی دیگر، این لپ تاپ برای برطرف کردن نیازهای کاربران مقصد مک بوک پرو جدید اپل طراحی شده است، به همین دلیل باید آن را رقیبی جدید برای مک جدید بدانیم.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

یکی دیگر از نقاط قوت لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 که سازنده تاکید زیادی بر روی آن دارد، توانایی‌‌های دستگاه برای گیمرهاست. به ادعای مایکروسافت قدرت پردازش گرافیکی سرفیس بوک 2 در مقایسه با سرفیس بوک پنج برابر بیشتر شده که تفاوت چشمگیری است. به عنوان نمونه با استفاده از آن می‌توان جدیدترین بازی‌ها همچون Forza Motorsport 7 را بر روی بالاترین کیفیت ممکن و با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کرد!

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ را نیز در سال جاری معرفی کرد که قیمت آن از 999 دلار آغاز می‌شود. این یک لپ تاپ میان‌رده مجهز به ویندوز 10 است که کاربران مقصد آن دانشجویان هستند. لپ تاپ – تبلت هیبریدی سرفیس پرو نیز محصول دیگر آن بود که 799 دلار قیمت داشت. به همین دلیل لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 را باید گران قیمت‌ترین لپ تاپ مایکروسافت تا امروز قلمداد کنیم. البته این شرکت، سرفیس استودیو 2199 دلاری را نیز معرفی کرد، اما آن یک کامپیوتر دسکتاپی همه کاره محسوب می‌شود.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

نسخه قبلی عرضه شده در سال 2018 مشکلات تقریبا زیادی داشت که مایکروسافت در ابتدا از قبول و ارائه راه حل برای آن‌ها خودداری می‌کرد، اما چندین ماه بعد از عرضه مجبور شد به کاربران ناراضی پاسخ بدهد. می‌توان مطمئن بود این مشکلات در لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 برطرف شده است.

این لپ تاپ به جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل مجهز شده و در کانفیگ‌های متفاوتی عرضه خواهد شد. این کانفیگ‌‌ها از نظر اندازه نمایشگر، میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی و در نهایت نوع پردازنده با یکدیگر تفاوت دارند. به زودی اخبار بیشتری درباره لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این همه جا به جز این کشور قیمتش خوبه. متاسفانه. اینجا حتی نمیشه از وام 4 درصد سود مایکروسافت استفاده کرد. که دوسال فرصت هم میدن. در امریکا چنین است و اینجا 200 درصد.

  2. بسیار گران می باشد

  3. واسه ما ایرانیا زیاد گرونه

  4. اندکی گران میباشد