اشتراک زنده لوکیشن کاربر

امکان اشتراک گذاری زنده لوکیشن کاربر در اپلیکیشن واتس اپ فراهم شد

قابلیت اشتراک زنده لوکیشن کاربر در واتس اپ یا لایو لوکیشن (Live Location)، امکان جدیدی است که به زودی به این اپلیکیشن پیام رسان محبوب اضافه خواهد شد.

قابلیت اشتراک زنده لوکیشن واتس اپ در هفته‌های آینده برای کاربران اندروید و آی او اس فعال می‌شود. توسعه‌دهندگان واتس اپ ضمن تایید این خبر عنوان کرده‌اند گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS این ویژگی را به صورت تدریجی دریافت خواهند کرد.

قابلیت اشتراک زنده لوکیشن کاربر در واتس اپ چگونه عمل می‌کند؟

لایو لوکیشن واتس اپ عملکردی مشابه اشتراک گذاری موقعیت زنده تلگرام دارد که چند روزی از انتشار آن می‌گذرد. کاربران با استفاده از این ویژگی قادر خواهند بود مکان فعلی خود را به صورت لحظه به لحظه با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. این امکان به صورت سرتاسری رمزگذاری شده و این توانایی را به کاربران می‌دهد تا کنترل کاملی بر اشخاص بیننده مکان و مدت‌ زمان این اشتراک‌گذاری داشته باشند.

اگر شما به صورت روزانه در این پیام رسان پیام رد و بدل می‌کنید، پس مشکلی با نحوه استفاده از قابلیت اشتراک زنده لوکیشن کاربر نخواهید داشت. کافی‌ است با ورود به صفحه چت با یک شخص و یا یگ گروه، گزینه Location را انتخاب کرده و از آنجا، Share Live Location را بزنید.

پس از این کار، می‌توانید مدت‌ زمان اشتراک گذاری مکان خود را وارد کرده و اشخاصی که تمایل دارید مکان لحظه‌ای شما را بدانند، انتخاب کنید. از نکات قابل توجه این ویژگی این است که اگر بیش از یک کاربر در آن چت و یا گروه مکان زنده خود را به اشتراک بگذارند، همه این مکان‌ها بر روی همان نقشه قابل رویت خواهد بود.

قابلیت اشتراک زنده لوکیشن واتس اپ آپدیتی از سوی سرور بوده و شما به انجام عملیاتی خاص و یا آپدیت اپلیکیشن واتس اپ جهت فعال‌کردن آن نیاز ندارید. تنها کافی‌ است در روزهای آینده، واتس اپ خود را چک کرده تا از فعال‌ شدن آن مطمئن شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ابزار جاسوسیه فکر کنم

  2. خاک بر سرش داره از تلگرام کپی میکنه