ویزیو با دو اسمارت فون 5 اینچی و 4.7 اینچی به صحنه رقابت دنياي موبايل بازگشت

دو سال پیش ویزیو در CES اولین تلفن خود را معرفی کرد، یک تلفن اندرویدی که به سرعت محکوم به مرگ شد و از رقابت خارج گردید. حالا این کمپانی امریکایی علاوه بر تولید کامپیوتر و تبلت، قصد دارد با دو تلفن جدید 5 و 4.7 اینچی مجددا وارد رقابت با تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند شود اما این بار ویزیو قصد دارد وارد بازارهای خارج امریکا گردد و ابتدا بازار چین را محک بزند.

تلفن‌های ویزیو مشخصات سخت‌افزاری و ظاهر زیبایی دارند اما با این حال ورود به بازار و رقابت با رقبای قدرتمند همچون سامسونگ و اپل کار دشواری است. به همین دلیل ویزیو تصمیم گرفته تا بازارهای دیگر را مورد آزمایش قرار دهد و به عنوان مثال وارد مذاکره با اپراتورهای مخابراتی چینی شده است.

{photo}91/10/19/Canon-PowerShot-N{/photo}

تلفن 5 اینچ ویزیو دارای رزولوشون 1080p است و تلفن 4.7 اینچی نیز رزوولشن 720p دارد. هر دو تلفن دو سیم کارته هستند و از اندروید آبنبات پاستیلی بهره می‌برند. تلفن 5 اینچی مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز کوالکام است و 2 گیگابایت حافظه رم دارد اما تلفن کوچک‌تر 4.7 اینچی مجهز به یک تراشه 2 هسته‌ای MediaTek با 1 گیگابایت حافظه رم است.

افرادی که شانس کار کردن با تلفن 5 اینچی 1080p ویزیو را داشته‌اند شیفته رزولوشن و کیفیت تصویر آن شده‌اند و تصاویر آن را کاملا واقعی دانسته‌اند.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی  گجت نیوز مراجعه کنید.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*