دوربین DxO

دوربین DxO مخصوص اتصال به گوشی های اندرویدی معرفی شد

سرانجام پس از 2 سال، نسخه اندرویدی دوربین DxO معرفی شد. این یک دوربین مخصوص اتصال به گوشی های اندرویدی است که حاوی یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی است.

DxO نام مجموعه‌ای است که به جهت بررسی دوربین گوشی های هوشمند و انجام آزمایش‌های مختلف بر روی آن‌ها شناخته می‌شود. این شرکت دو سال پیش یک دوربین مخصوص اتصال به دیوایس‌های آی او اسی به نام “DxO One“‌ را روانه‌ی بازار کرد و موفق شد بازخورد خوبی را نیز از کاربران دریافت کند؛‌ دوربینی که به وسیله درگاه لایتنینگ به گوشی شما متصل می‌شود و درست همانند یک دوربین حرفه‌ای عمل می‌کند. تا به امروز هیچ خبری از نسخه اندرویدی دوربین DxO نبود، اما حالا این کمپانی نسل تازه‌ای از این دوربین متصل شونده را معرفی کرده است که مخصوص گوشی های اندرویدی خواهد بود.

دوربین DxO

نسل جدید دوربین DxO به یک درگاه USB‌ نوع C‌ مجهز شده که این روزها به درگاه محبوبی نزد سازندگان تبدیل شده است. این بدان معناست که هر گوشی هوشمند و یا تبلت اندرویدی که به درگاه USB‌ نوع C‌ مجهز است، می‌تواند از این دوربین جذاب میزبانی کند. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که این دوربین می‌تواند عملکرد عکاسی شگفت انگیزی را در یک پکیج کوچک و جمع و جور ارائه کند. یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی همراه با گشودگی دیافراگم f/1.9 بر روی آن قرار گرفته است که می‌تواند تصاویری با فرمت RAW را به ثبت برساند. این دوربین همچنین دارای یک نمایشگر لمسی برای کنترل سریع و آسان است. ابعاد آن هم معادل 67.5 در 48.85 در 26.25 میلی‌متر و وزن آن نیز 108 گرم است.

قیمت نسخه اندرویدی دوربین DxO نامشخص است

در حال حاضر اطلاعات زیادی از نسخه اندرویدی دوربین DxO در دست نیست، بنابراین مشخص نیست چه تفاوت‌هایی بین آن با نسخه‌ی آی او اسی دوربین متصل شونده DxO که 2 سال پیش عرضه شد وجود دارد. حتی قیمت این محصول نیز هنوز نامشخص است. در حال حاضر نسل اول این دوربین با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسد. شرکت سازنده عنوان می‌کند که دوربین جدید آن‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌ی “Early Access” معرفی شده است، اما آن‌ها توضیح ندادند که برنامه‌شان برای آینده محصولاتشان چه خواهد بود. لازم به ذکر است کمپانی DxO دوم نوامبر (11 آبان ماه) اطلاعات تکمیلی از این دوربین جانبی را منتشر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*