سیستم تشخیص چهره گلکسی S9

سیستم تشخیص چهره گلکسی S9 با ماژولی مشابه Face ID عرضه می‌شود

بنا بر جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد سیستم تشخیص چهره گلکسی S9 با ماژول مشابه Face ID اپل به منظور اسکن سه‌بعدی عرضه خواهد شد.

پرچمداران جدید سامسونگ از سری گلکسی S، با تغییرات قابل توجه در حال توسعه بوده و احتمالا با دوربین دوگانه پشتی و تراشه‌های 7 نانومتری اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. به علاوه، بسیاری از شایعات از احتمال تجهیز این گوشی به سیستم تشخیص چهره پیشرفته خبر دارند. اخیرا نیز یکی از منابع قابل اعتماد شرقی، مدعی تجهیز دوربین جلویی گلکسی اس 9 به سنسور سه‌بعدی شده است. در این صورت، توسعه ماژولی اختصاصی مشابه Face ID آیفون ایکس دور از انتظار نخواهد بود.

صحبت در این رابطه موضوع جدیدی نبوده و پیش از این نیز سامسونگ با استفاده از سیستم تشخیص چهره، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده بود. هرچند، این فناوری به اندازه Face ID پیشرفته نیست. Face ID تنها به منظور باز کردن قفل دستگاه توسعه پیدا نکرده و، استفاده از قابلیت‌های متنوعی همچون اسکن حرکات صورت و استفاده از آنها را امکان‌پذیر می‌کند. سامسونگ و اپل از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تلفن های همراه بوده و به واسطه رقابت نزدیک، تلاش زیادی برای غلبه بر یکدیگر دارند. پنل اختصاصی Infinity Display به کره‌ای‌ها اجازه می‌دهد تا بدون ایجاد برش در صفحه نمایش، کیت اختصاصی خود را تعبیه کنند.

سیستم تشخیص چهره گلکسی S9

اگرچه اپل در این زمینه و استفاده از فناوری سه‌بعدی پیش‌گام است، اما مشکلات متعدد در تامین سنسورهای باکیفیت سبب تاخیر در عرضه به موقع آیفون 10 خواهد شد. در این صورت، سامسونگ این شانس را خواهد داشت تا در صورت عرضه زودهنگام گلکسی اس 9، رقابت را به شکل جدی‌تری با اپل دنبال کند. اما آیا از این سنسور سه‌بعدی در سیستم تشخیص چهره گلکسی S9 استفاده خواهد شد یا ما برای ملاقات با آن، باز هم باید در انتظار معرفی پرچمدار سامسونگ از سری گلکسی نوت باشیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اپل کارو درست انجام میده نه با اجله واسه فروش بالا

  2. کلا کپی کارن دیگه چششون به دسه اپله

  3. ممکنه کلا اثر انگشت رو هم برداره..