گوشی تاشو هواوی

گوشی تاشو هواوی سال آینده از راه خواهد رسید

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده، گوشی تاشو هواوی در دست ساخت است و احتمالا سال آینده عرضه می‌شود. مسئولان این شرکت برنامه‌های ویژه‌ای برای سال آینده تدارک دیده‌اند.

عملکرد کمپانی چینی Huawei در سال‌های اخیر تحسین‌برانگیز بوده است. این شرکت اخیرا از محصولات جذاب سری میت 10 (Mate 10) خود رونمایی کرد و حالا خبرها حاکی از آن است که چینی‌ها در حال ساخت یک محصول خاص برای سال آینده هستند. طبق گزارش خبرگزاری Cnet، گوشی تاشو هواوی به احتمال زیاد در سال 2018 میلادی و همزمان با گلکسی تاشوی سامسونگ (Samsung Galaxy X) معرفی می‌گردد.

آقای ریچارد یو، مدیر عامل این شرکت، در مصاحبه با خبرگزاری Cnet، در دست ساخت بودن یک نمونه اولیه از گوشی تاشو هواوی را تایید کرده است. با این حال نمونه کنونی هنوز به نسخه نهایی نزدیک نشده و نیازمند بهبود در بخش طراحی و همچنین تکنولوژی صفحه انعطاف پذیر بهتری است تا به محصولی تبدیل شود که ارزش عرضه در بازار جهانی را داشته باشد.

زد تی ای (ZTE) یکتی از رقبای بین‌المللی هواوی از گوشی تاشوی خود به نام Axon M رونمایی کرده است که به زودی با همکاری اپراتور AT&T از راه می‌رسد. مشکل بزرگ گوشی ZTE Axon M مربوط به نقطه اتصال دو صفحه نمایش آن است؛ پس از اتصال این دو صفحه به هم و شکل گرفتن صفحه بزرگ 6.75 اینچی، فاصله بزرگی بین این دو به چشم می‌خورد. گوشی تاشو هواوی و همچنین سامسونگ به احتمال زیاد تنها شامل یک صفحه نمایش خواهد بود و خبری از این فاصله آزاردهنده در آنها نیست.

آقای یو در مصاحبه خود اعلام کرد نسخه اولیه گوشی تاشو هواوی از دو صفحه نمایش بهره می‌برد که فاصله کمی بین آنها وجود دارد. وی در ادامه از تلاش‌های مهندسان و طراحان جهت حذف این فاصله خبر داد.

در حال حاضر خبر بیشتری پیرامون مشخصات این گوشی در دسترس نیست. با این حال اگر متخصصان شرکت چینی بتوانند مشکلات مذکور را حل کنند، گوشی هواوی سال آینده از جمله محصولات خاص و منحصر به فرد بازار خواهد بود. به هر حال باید منتظر اخبار تکمیلی پیرامون این موضوع بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*