نتایج تست باتری نوکیا 8 از عملکرد نسبتا خوب پرچمدار نوکیا خبر می‌دهد

نتایج تست باتری نوکیا 8 از عملکرد نسبتا خوب پرچمدار نوکیا خبر می‌دهد

باتری نوکیا 8 (Nokia 8) ظرفیتی 3090 میلی‌آمپر ساعتی داشته و نتایج تست آن، طول عمر و ماندگاری باتری این گوشی را به عنوان پرچمدار نوکیا مشخص می‌کند.

چند روزی از عرضه گوشی جدید نوکیا به بازار می‌گذرد و این فرصتی است تا به انجام بررسی‌هایی نظیر تست باتری نوکیا 8 و طول عمر آن در شرایط مختلف بپردازیم. نوکیا 8 به عنوان پرچمدار برند نوکیا در سال 2017 شناخته شده و به صفحه نمایش ال‌سی‌دس 5.3 اینچی با وضوح تصویر QHD مجهز است. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت گرفته که آن را در ردیف گوشی های رده‌بالا جای داده است.

اسنپدراگون 835 یکی از کلیدی‌ترین پارامترهای معادله طول عمر باتری نوکیا 8 است؛ این پردازنده با فرایند تولید 10 نانومتری ساخته شده و به طور قابل ملاحظه‌ای، قدرتمندتر و کارامدتر از نسل‌های قبل است. پرچمدار کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال به باتری 3090 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که ظرفیتی متوسط در بین گوشی های رده‌بالای امسال به حساب می‌آید.

بر اساس تجربه، باتری این گوشی با کارکرد عادی، یک روز و حتی کمی بیشتر دوام داشته است. اما میزان ماندگاری و طول عمر باتری نوکیا 8 در حالات مختلف چقدر است؟

نتایج تست‌های ویژه انجام‌ شده بر روی این اسمارت فون در شرایط مختلف نشان می‌دهد که نوکیا 8 با یک بار شارژ باتری، به طور متوسط نزدیک به 9 ساعت روشن ماند. رکوردی که کمی بیشتر از گلکسی اس 8، آیفون 8 و گوگل پیکسل 2 بوده و فاصله چندانی با وان‌پلاس 5 ندارد.

تست باتری نوکیا 8

(مقدار بیشتر، بهتر است)

نتایج تست باتری نوکیا 8 منتشر شد

جنبه مهم دیگر در این تست، زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد است. گاهی نیاز است که باتری با سرعت بالاتری شارژ شود و شما وقت کافی برای انتظار ندارید. خوشبختانه باتری نوکیا 8 از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی کرده و دارای توان خروجی 18 وات است. این قابلیت باعث می‌شود تا شما شارژ باتری گوشی رده‌بالای خود را در مدت 10 دقیقه به 38 درصد برسانید. اگرچه پرچمدار نوکیا در این بخش سریع‌ترین نیست، اما نتایج بدی هم نداشته است. در زیر، زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد باتری نوکیا 8 را با شارژر اصلی آن مشاهده می‌کنید:

  • 38 درصد در 10 دقیقه
  • 51 درصد در 30 دقیقه
  • 100 درصد در 2 ساعت و 11 دقیقه

بنچمارک شارژ مجدد

(مقدار کمتر، بهتر است)

نتایج تست باتری نوکیا 8 منتشر شد

جنس بدنه موبایل نوکیا 8 فلزی بوده و به همین دلیل نیز از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*