مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 پلاس

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) به طور کامل لو رفت!

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) توسط یکی از افشاگران مشهور لو رفت. کاربران باید از همین حالا خود را برای معرفی یک موبایل قدرتمند آماده کنند.

پس از معرفی گوشی خوش‌ساخت و موفق اچ تی سی یو 11، تایوانی‌ها در حال توسعه یک موبایل جدید با زبان طراحی محصولات بدون حاشیه بوده و قصد دارند دوازدهم آبان طی رویدادی رسمی، گوشی یا گوشی های جدید خود را معرفی کنند. بعد از درز تصاویر مختلف، حالا نیز مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 پلاس به صورت کامل لو رفته تا جای هیچ پرسشی باقی نماند.

بنا بر اطلاعات منتشر شده، اچ تی سی U11 پلاس به نمایشگری 6 اینچی و LCD با وضوح +QHD و تراکم 538 پیکسل در هر اینچ تجهیز و تراشه اسنپدراگون 835 نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده خواهد داشت. در بخش پشتی، باز هم از سنسوری 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و فلاش ال ای دی دوگانه استفاده شده تا بتوان تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت کرد. هرچند به نظر می‌رسد به جای سنسور 16 مگاپیکسلی، این‌بار سازندگان از سنسوری 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی استفاده کرده باشند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی جدید اچ تی سی نیز می‌توان به باتری بزرگ 3930 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 سیستم شارژ سریع کوالکام، سیستم تعاملی اج سنس، پشتیبانی از کارت حافظه و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

انتظار می‌رود اچ تی سی یو 11 پلاس در دو نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، در کنار اچ تی سی یو 11 لایف، تا ماه آینده میلادی معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*