نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 10

اولین نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 10 و میت 10 پرو و پورشه دیزاین

هواوی محصولات خانواده میت 10 را به دوربین‌ دوگانه مجهز کرده است. در این مطلب قصد داریم نمونه عکس ها و تصاویر دوربین هواوی میت 10 ، میت 10 پرو و پورشه دیزاین را مشاهده کنیم.

هواوی چهار گوشی موبایل جدید از سری Mate معرفی کرد که سه مورد از آن‌ها پرچمدار محسوب می‌شوند. همانند مدل‌های این سری در سال 2016، تمامی محصولات خانوده میت 10 به دوربین دوگانه مجهز شده‌اند. با این حال دوربین سه مدل پرچمدار یعنی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین مجددا در همکاری باشرکت لایکا توسعه پیدا کرده است.

این سومین مرتبه همکاری هواوی و لایکا با یکدیگر است، با این حال سنسورهای دوربین دوگانه دستگاه‌ها تغییری نسبت به گذشته نداشته است. یعنی همانند دوربین میت 9 و پی 10 پلاس، یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی دارای قابلیت تثبیت‌کنندگی نوری تصویر (OIS) در کنار یک سنسور سیاه و سفید 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 10

Mate 10 Pro

اما مهمترین تغییر اعمال شده، استفاده از لنزهای درجه بالای SUMMILUX-H لایکا و همچنین افزایش گشودگی دریچه دیافراگم به f/1.6 است. به لطف تراشه قدرتمند کایرین 970 در هر سه مدل و همچنین پردازشگر سیگنال تصویر دوگانه جدید، فرآیند پردازش عکس‌ها سرعت گرفته و علاوه بر کاهش نویز، عکاسی در شرایط عدم وجود نور طبیعی نیز بهتر خواهد شد. همچنین انتظار داریم کنتراست تصاویر دوربین هواوی میت 10 افزایش پیدا کنند.

مهمترین ویژگی پرچمداران خانواده هواوی میت 10 چیپست کایرین 970 است که برای اولین مرتبه به یک واحد پردازش شبکه عصبی مجهز شده است. به لطف این هوش مصنوعی پرورش یافته، دوربین قادر است حرکت اشیا را تشخیص داده و پارامترهای مختلف را بسته به شرایط تغییر بدهد. اما مزایای این هوش مصنوعی برای دوربین به همین مورد ختم نمی‌شود.

نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 10

Mate 10

دوربین هواوی میت 10 قادر است با کمک گرفتن از هوش مصنوعی تراشه، تا چهارده صحنه مختلف را تشخیص داده و به منظور ثبت عکس‌های بهتر، پارامترهای مختلف را تغییر بدهد. به عنوان نمونه حین عکاسی از غذاها، رنگ‌ها بیش از پیش اشباع خواهند شد. از طرفی دیگر، واحد پردازش شبکه عصبی اجازه می‌دهد تصاویر باکیفیت‌تری حین بزرگنمایی دیجیتال هیبریدی ثبت شود.

قابلیت عکاسی در حالت پرتره، یکی از محبوب‌ترین کاربردهای دوربین‌های دوگانه است که متاسفانه تنها در برخی مدل‌ها وجود دارد. عکاسی پرتره، مهمترین ویژگی دوربین‌های دوگانه دارای سنسور عادی و سنسور تله فوتو است. اپل آیفون 8 پلاس و هواوی نوا 2 پلاس از جمله گوشی های هوشمند دارای دوربین‌ دوگانه با این ترکیب هستند. با این حال در دوربین هواوی میت 10، هواوی میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین نیز این حالت عکاسی وجود دارد.

با استفاده از قابلیت‌های جدید ماشین یادگیری تراشه کایرین 970، در حالت پرتره و دیافراگم متغیر می‌توان عکس‌هایی با دقت بیشتر ثبت کرد. همچنین افکت بوکه برای محو کردن پس‌زمینه به منظور عکاسی پرتره، بیشتر حالت طبیعی به خود خواهد گرفت.

نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 10

Mate 10 Pro

همانند قبل، دوربین هواوی میت 10 به یک تکنولوژی فوکوس چهار طرفه تکیه می‌کند. کاربر حین عکاسی با پرچمداران جدید هواوی از قابلیت‌‌های فوکوس خودکار لیزری، تشخیص عمق، فوکوس خودکار تشخیص کنتراست و فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره خواهد برد. به همین دلیل نیازی به جابه‌جایی به تکنولوژی Dual Pixel وجود ندارد. با مشاهده نمونه عکس های دوربین هواوی میت 10، در عمل به فایده این قابلیت‌ها پی خواهید برد.

دوربین سلفی پرچمداران جدید هواوی مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی دارای گشودگی دریچه دیافراگم F/2.0 است. مهمترین قابلیت این دوربین، همراه شدن با یک حالت عکاسی اختصاصی پرتره است که با اعمال افکت بوکه به صورت دیجیتالی، پس‌زمین سوژه را محو می‌کند. هوش مصنوعی تراشه حین گرفتن عکس سلفی تکی و یا دست جمعی، برای شناسایی تمامی چهره‌ها تلاش می‌کند. یکی از مزایای این قابلیت، فوکوس بر روی چهره تک تک افراد و محو کردن پس‌زمینه است. هواوی نام دوربین سلفی جدید پرچمداران خود را AI Selfie گذاشته است، چرا که از هوش مصنوعی تراشه موبابل جدیدش قدرت می‌گیرد.

پیش از مشاهده عکس‌ها در نظر داشته باشید این نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 10 با گوشی های پیش تولید ثبت شده‌اند، پس بعید نیست در محصول تجاری نهایی، تغییراتی صورت گرفته باشد. ابتدا نخستین نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 10 را مشاهده کرده و نتیجه‌گیری را به زمان مشاهده دومین سری نمونه تصاویر ثبت شده با محصولات عرضه شده به بازار موکول کنید. در انتهای می‌توانید تمامی این عکس‌ها را در ابعاد اصلی، در قالب یک فایل زیپ دانلود کنید.

نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اگه میشه لطفا بررسی دوربین هواوی میت 10 و میت 10 پرو رو هم کار کنین با تشکر از شما عزیزان

  2. چقدر مصنوییو بد رنگه