گيگابايت تبلتهاي ويندوزي خود را در CES 2013 معرفي کرد

گیگابایت از معدود کمپانی هایی میباشد که بنظر میرسد سعی دارد تمرکز خود را بر روی تبلت های ویندوزی نگه دارد. قبلا شاهد رونمایی و عرضه تبلت هایی همراه با ویندوز ۷ بوده ایم. اما با ورود ویندوز ۸ داستان کمی متفاوت میشود. در ادامه با تصاوير اين دو تبلت با گجت نيوز همراه باشيد .

به گزارش Mobile Geeks کمپانی گیگابایت خود را با چندین تبلت جدید به لاس وگاس رسانده است. یکی از این تبلت ها مدل S1185 است که برای کاربران عادی طراحی شده است. مدل دوم S1082 نام دارد که ظاهرا کاربردی بیزینسی دارد. انتظار میرود با وجود رقابت نسبتا شدیدی که در بازار تبلت ها وجود دارد گیگابایت با محصولات جدید خود آنقدر ها هم ضعیف ظاهر نشود.

براساس اطلاعات منتشر شده، مدل S1185 دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی ۱۰۸۰p و یک پردازنده Ivy bridge میباشد که این احتمال وجود دارد تبلت با مشکل باطری روبرو شود. اعلام شده است این تبلت دارای افزونه مغناطیسی با نام optical finger navigation باشد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید.

مدل S1082 نیز دارای قابلیت بالا میباشد، ضمن آنکه گیگابایت قابلیت اتصال به اینترنت از طریق سیمکارت را به این تبلت اضافه کرده است. در این تبلت از یک HDD 500 گیگابایت به جای SSD استفاده شده است.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست اما پیش بینی میشود در آینده نزدیک گیگابایت این تبلت ها را رونمایی و توضیحات تکمیلی در مورد آنها منتشر شود.

جهت مشاهده کليه اخبار و مقالات مرتبط با نمايشگاه CES به صفحه اختصاصي  گجت نيوز مراجعه کنيد.

منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*