فروش هواوی در سال 2017

میزان فروش هواوی در سال 2017 تا امروز به رقمی فوق‌العاده رسید

میزان فروش هواوی در سال 2017 عددی بسیار خیره‌کننده است. بهترین گوشی‌ساز چینی، در سال جاری توانست فروش بسیار خوبی را همانند سال‌های اخیر تجربه کند.

هواوی در 9 ماه اول سال بیش از 100 میلیون دستگاه گوشی موبایل در سراسر جهان به فروش رسانده است. در مقایسه با همین بازه زمانی در سال 2016، شاهد رشد فروش هواوی به میزان 19 درصد هستیم که پیشرفت چشم‌گیری است.

بین ماه‌های ژانویه تا سپتامبر سال جاری (دی ماه سال گذشته تا مهر امسال)، این شرکت به لطف افزایش تعداد گوشی‌های صادر شده توانست جایگاه اپل را به عنوان دومین گوشی‌ساز پرفروش دنیا تصاحب کند و پشت سر سامسونگ قرار بگیرد. دلیل موفقیت هواوی، عرضه محصولات گوناگون تحت دسته‌بندی‌های مختلف است. برخی از این محصولات ارزان قیمت بوده و فروش بسیار خوبی داشته‌اند.

فروش هواوی در سال 2017

افزایش فروش هواوی در سال 2017 به خاطر تعدد مدل‌های عرضه شده بوده است

این در حالی است که ارزان‌ترین گوشی اپل در بازار یعنی آیفون SE حدود 400 دلار قیمت دارد! آمار فروش هواوی در سال 2017 در حالی اعلام شده که هنوز سه ماه تا پایان سال زمان باقی است. درآمد عملیاتی این شرکت در ادامه افزایش فروش، 30 درصد بهبود پیدا کرده است. با وجود زمان باقی مانده، انتظار نداریم فروش هواوی در سال 2017 در ادامه، افزایش آن‌چنان زیادی داشته باشد. سه مورد از گوشی‌های جدید این شرکت یعنی هواوی میت 10، میت 10 پرو و مخصوصا میت 10 پورشه دیزاین قیمت‌های بسیار بالایی دارند و همین موضوع ممکن است بر روی میزان فروش آن‌ها در مقایسه با محصولات سری Mate عرضه شده در سال‌های پیشین تاثیر بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هواوی در 9 ماه اول سال بیش از 100 میلیون دستگاه گوشی موبایل در سراسر جهان به فروش رسانده است. فروش هواوی به میزان 19 درصد افزایش یافته و این شرکت به لطف افزایش تعداد گوشی‌های صادر شده توانست جایگاه اپل را به عنوان دومین گوشی‌ساز پرفروش دنیا تصاحب کند و پشت سر سامسونگ قرار بگیرد.
    دارن به وعده خودشون عمل میکنن- دو سال پیش یه خبر تو گجت نیوز کار شده بود که مدیر عامل هواوی گفته بود در آینده ای نزدیک به بزرگترین و بهترین تولید کننده اسمارت فون تبدیل خواهد شد و در عمل شاید این قضیه هستیم