موبایل آیفون 10

گوشی موبایل آیفون 10 را در این ویدیو از نزدیک تماشا کنید

ویدیوی جدیدی از گوشی موبایل آیفون 10 (Apple iPhone 10) در یوتیوب منتشر شده که در آن، برای دقایقی می‌توانیم پرچمدار جدید اپل را از نزدیک ملاقات کنیم.

در این ویدیو که می‌توان آن را بهترین فیلم منتشر شده از آیفون ایکس بعد از رونمایی رسمی در نظر گفت، “Brooke Amelia Peterson” همراه با پدرش که به نظر می‌رسد از کارمندان شرکت اپل باشد، از کوپرتینو بازدید می‌کند.

اگرچه این روزها اخبار متعددی در رابطه با وجود محدودیت در تامین قطعات مورد نیاز برای گوشی آیفون 10 به گوش می‌خورد، ولی در این ویدیو ما نسخه نهایی گوشی جدید اپل را می‌بینیم که حتی برای پرداخت از طریق سیستم اپل پی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این ویدیو یک‌بار از یوتیوب حذف و مجددا آپلود شده است.

ویدیوی جدید گوشی موبایل آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی جالبه با گوشی خریدش رو انجام داد ,البته تو ایرانم کم کم این روش جایگزین کارت های هوشمند میشه- واقعا گوشی خوش دستیه اما امیدوارم تو نسل بعدیش اون قسمت بالایی اسپیکر رو بصورت کامل حذف کنن که تو ذوق نزنه خصوصا برا پخش ویدیو ها- بهرحال این اولین حرکت انقلابی آیفون برا طراحی جدید بود و نسل های بعدی مطمئنا این مشکل رو برطرف میکنن

    • من از اول برند باز بودم و عاشق آیفون اما اون قسمت اضافه اسپیکر بالایی تو ذوق میزنه.امیدوارم تو نسل های بعدی این صفحه کامل باشه مث گوشی شیاءومی می میکس که فوق العاده زیبا بود