تلویزیون های OLED 2017 ال جی

تلویزیون های OLED 2017 ال جی ؛ اولین تلویزیون‌ها با صدای دالبی TrueHD بدون افت کیفیت

تلویزیون های OLED 2017 ال جی اولین مدل‌هایی هستند که قابلیت صدای دالبی TrueHD را بدون افت کیفیت و دقیقا مانند چیزی که تولید شده پخش می‌کنند.

امسال، تلویزیون های پیشرفته و مدرن OLED ال جی به عنوان اولین تلویزیون‌هایی که به فناوری صدای Dolby Atmos مجهز شده‌اند، با استفاده از فناوری Dolby TrueHD و ارائه صدای بدون افت کیفیت باز هم تجربه صدا را برای مشتریان خود بهتر کرده‌اند. اکنون قابلیت‌های فوق‌العاده پردازش تصویر در تلویزیون های OLED 2017 ال جی در کنار فناوری جدید صدا می‌توانند تجربه سینمایی ایده‌آلی را عرضه کنند.

آپدیت Dolby TrueHD برای تلویزیون های OLED 2017 ال جی

این فناوری که بدون فشرده‌سازی آهنگ و افت کیفیت، آن را پخش می‌کند، با آپدیت این ماه تلویزیون های OLED ال جی محصول سال 2017 در دسترس خواهد بود. با این آپدیت مشتریان می‌توانند از صدای شگفت‌انگیز Dolby TrueHD که هم اکنون توسط تولید‌کنندگان محتوای 4K UHD Blu-ray در جدیدترین فیلم‌ها به کار می‌رود، لذت ببرند. همه تلویزیون های OLED 2017 ال جی با فناوری رمزگشایی Dolby AC-4 عرضه می‌شوند. با این قابلیت که تلویزیون های امسال ال جی قادرند صدای شی محور نسل آینده را پشتیبانی کرده و صدای سه بعدی فراگیری را پخش کنند. تلویزیون های پیشرفته و مدرن 2017 ال جی هم اکنون با فناوری Dolby Vision سازگاری داشته و بیش از یکصد عنوان فیلم‌ با پشتیبانی از دالبی ویژن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تلویزیون های OLED 2017 ال جی

آپدیت جدید شامل پشتیبانی از Codec MAT یا Metadata-enhanced Audio Transmission می‌شود که فناوری پخش صدای Dolby TrueHD را در تلویزیون های OLED ال‌جی 2017 در زمان انجام بازی های ویدیویی میسر می‌کند. مشتریانی که می‌خواهند نهایت تجربه Dolby TrueHD را داشته باشند می‌توانند با پخش محتوا در ساندبار سازگار با تلویزیون بیشترین لذت را ببرند.

آقای Brian Kwon، رئیس بخش لوازم صوتی‌ و تصویری شرکت ال جی الکترونیکس می‌گوید:

تلویزیون های ال جی تبدیل به پیشگامان بازار تلویزیون های پیشرفته و مدرن شده‌اند و بهترین گزینه برای کسانی محسوب می‌شوند که می‌خواهند محتوای تصویری را همان‌گونه که سازندگان آن می‌خواهند تجربه کند. با وجود صدای دالبی و فناوری‌های بصری، ال جی به مسیر خود برای بهتر کردن تجربه کاربر و جابه‌جا کردن مرز‌های تماشای تلویزیون ادامه خواهد داد.

دارندگان تلویزیون های OLED ال‌جی 2017 می‌توانند از ترکیب تجربه Dolby Vision و Dolby Atmos که با دانلود برنامه کاربری اختصاصی Dolby Access از بازارهای اینترنتی معتبر در دسترس قرار می‌گیرد لذت ببرند. هر ماه بیش از 10 کشور به این فهرست افزوده می‌شوند. این برنامه کاربردی محتوای گوناگونی نظیر برنامه‌های مسافرتی، ورزشی و هنری را برای تمامی اعضای خانواده میسر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. صدای truehd چطور باید تو تنظیمات فعال کرد چون من تو تل oled 65 اینچ فیلم 4k remux treuhdامتحان کردم فک کنم باید بری تنظیمات صدای truehd رو فعال کنی ولی بلد نیستم

    • یعنی اینکه دیگه لازم نیست بری سینما یا استادیوم فوتبال
      بشین خونه با این تی وی ها انگار تو خود استادیوم یا سینما هستی و بیشتر هم لذت میبری :))