معرفي دونسل جديد از نوت بوک هاي سري 7 سامسونگ در CES 2013

شاید سامسونگ تمرکز خود را بر روی معرفی اسمارت TV ها در CES 2013 گذاشته باشد ولی به هر حال این شرکت نوت بوک های سبک وزنی را هم با نام های Series 7 Chronos  و  Series 7 Ultra برای معرفی دارد. ۱۵.۶ اینچ و دیگری ۱۳.۳ اینچ اندازه صفحه نمایش آنها خواهد بود و هر ۲ آنها دارای رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰*۱۰۸۰ می باشند و این تمام موضوع نخواهد بود چرا که آنها قابلیت لمسی بودن تا ۱۰ لمس همزمان را نیز دارا می باشند. باتری آنها تا ۱۱ ساعت کار مداوم جوابگو خواهد بود.

از مشخصات مدل Chronos که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید این است که دارای پردازشگر Core i7-3635QM و رم ۱۶GB می باشد و گرافیک آن نیز AMD Radeon HD 8870M 2GB خواهد بود. حافظه داخلی آن ۱TB و وب کم آن قابلیت تصویر برداری ۷۲۰p را دارد. صفحه کلید آن دارای نور پشت می باشد و ۲ اسپیکر ۴ واتی JBL کیفیت صدایی شایسته را در اختیار شما قرار می دهد. سیستم عامل Chronos ویندوز ۸ می باشد.

وزن کم آن بسیار شما را متعجب خواهد نمود و صفحه کلید آن واقعا خوش دست بوده و بسیار پاسخگو می باشد. بدنه فلزی آن بسیار عالی است ولی چیزی که باید بیشتر به آن توجه نمود این است که صفحه نمایش بیش از حد براق است و حتی کوچکترین نور را هم منعکس می کند. این موضوع زمانی بدتر می شود که با انگشتان چرب هم صفحه نمایش را لمس کنید.

و اما در مورد سری ۷ الترا که تصاویر آن را در زیر مشاهده می کنید، یک پردازشگر به انتخاب شما از سری i5 و یا i7 و با گرافیک AMD HD8570M 1GB و ۱۶GB رم می باشد. حافظه داخلی آن ۲۵۶GB از نوع SSD خواهد بود. سامسونگ هر ۲ مدل لمسی و غیر لمسی را به شما پیشنهاد خواهد داد. صفحه کلید آن نیز مانند مدل قبلی دارای نور پشت می باشد.

یک دستگاه بسیار سبک که پورت هایی چون USB2 و USB3 و همچنین HDMI و  mini VGA را در اختیارتان خواهد گذاشت. باتری آن تا ۸ ساعت دوام دارد و به صورت اختیاری از ۴G LTE پشتیبانی می کند. زاویه دید ۱۷۸ درجه در آنها واقعا وجود دارد و این دید کامل و شفاف خواهد بود.

متاسفانه سامسونگ تاکنون در مورد تاریخ عرضه و قیمت آنها صحبتی نکرده است.

{photo}91/10/19/samsung-Series7{/photo}

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی  گجت نیوز مراجعه کنید.

منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*