مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام

نحوه مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام در کامپیوتر

مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام در کامپیوتر و با استفاده از مرورگرهای وب، امکان‌پذیر نیست. به همین منظور، ترفندی کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، شبکه اجتماعی اینستاگرام ، یک سرویس به اشتراک‌گذاری عکس در قالب اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram) است که از سراسر جهان، میلیون‌ها کاربر دارد. یکی از عمده‌ مشکلات کاربران با این شبکه، عدم امکان استفاده از تمامی ویژگی‌ها، در نسخه وب است. در واقع اگر شما بخواهید که صفحه اینستاگرام خود را از طریق صفحه وب مدیریت کنید، محدودیت‌های بسیاری پیش رویتان قرار خواهد گرفت.

قابلیت ذخیره تصاویر در اینستاگرام ، ویژگی جدیدی بود که مدت‌ها کاربران انتظارش را می‌کشیدند. این امکان جدید، کاربران را قادر می‌سازد که تصاویر دلخواه خود را به لیست علاقه‌مندی‌ها و یا تصاویر ذخیره شده خود اضافه کرده و در زمان‌های بعدی نیز سریعا به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اما این قابلیت کاربردی به صورت پیش فرض، تنها در نسخه اپلیکیشن در دسترس کاربر قرار دارد. در واقع، دسترسی به تصاویر ذخیره شده در نسخه وب، امکان‌پذیر نیست. اما با استفاده از دو سرویس مختلفی که ما به شما معرفی می‌کنیم، قادر هستید تصاویر ذخیره شده خود را در سیستم‌های کامپیوتری هم مشاهده کنید.

نحوه مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام در کامپیوترهای مک و ویندوز

کاربران کامپیوترهای اپل و سیستم عامل مک، می‌توانند تصاویر بوکمارک شده خود را به کمک اپلیکیشن رایگان Flume مشاهده کنند. با اجرای این اپلیکیشن، کافی‌ست که با کلیک بر روی دکمه زیر، به پروفایل خود مراجعه کنید.

مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام

با کلیک بر روی دکمه بوکمارک‌ها در قسمت بالای صفحه، می‌توانید تصاویر ذخیره شده را در کامپیوتر ببینید.

رابط کاربری اپلیکیشن Flume، مطابق با محیط واقعی اپلیکیشن اینستاگرام طراحی شده و کاربران سیستم عامل مک را قادر می‌سازد که از تجربه شبکه اجتماعی اینستاگرام در کامپیوتر خود لذت ببرند.

مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام

کاربران سیستم عامل ویندوز نیز قادر هستند با دانلود اپلیکیشن Instagram در ویندوز 10 اپ استور، چنین قابلیتی را درست مشابه با اپلیکیشن Flume تجربه کنند. تنها کافیست که این اپلیکیشن را اجرا کنید و با مراجعه به قسمت پروفایل شخصی، تصاویر ذخیره شده خود را ببینید.

مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام

استفاده از مرورگر گوگل کروم برای مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام در کامپیوتر

اگر علاقه‌ای به استفاده از اپلیکیشن‌های مذکور ندارید، با استفاده از مرورگر گوگل کروم (Google Chrome)، به سادگی می‌توانید از تجربه شبکه اجتماعی اینستاگرام در صفحات وب لذت ببرید. به منظور تجربه بهتر اینستاگرام در این مرورگر وب، افزونه جدیدی تحت عنوان Improved Layout for Instagram.com در فروشگاه افزونه‌های گوگل کروم عرضه شده که با نصب رایگان آن در مرورگر خود، می‌توانید اینستاگرام را درست مشابه با اپلیکیشن رسمی آن، در مرورگر وب خود مشاهده کنید.

ولی باید توجه داشت که این افزونه، صرفا برخی از قابلیت‌های حذف شده از نسخه وب را برای شما فراهم می‌کند. به عنوان مثال، به کمک این افزونه شما قادر هستید تصاویر ذخیره شده خود را به ترتیب تاریخ در مرورگر کروم مشاهده کنید؛ ولی امکان مشاهده کالکشن‌های شما توسط این افزونه فراهم نیست. بنابراین در صورتی که شما هم تصاویر ذخیره شده خود را به شکلی دقیق سازمان‌دهی کرده‌اید، باید گفت که این افزونه گزینه چندان مناسبی برای شما نیست.

با نصب و فعال‌سازی این افزونه، کافی‌ست که به صفحه اینستاگرام خود در مرورگر گوگل کروم مراجعه و لاگین کنید. سپس بر روی علامت مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید تا وارد بخش پروفایل کاربری شوید.

مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام

با این کار، پنجره جدیدی برای شما اجرا می‌شود که در آن قادر هستید تصاویر ذخیره شده و یا لایک شده توسط اکانت خود را به ترتیب تاریخ مشاهده کنید. کلیک بر روی هریک از این تصاویر، شما را به صفحه مربوط به آن هدایت خواهد کرد.

مشاهده تصاویر ذخیره شده اینستاگرام

در صورتی که شما هم به دنبال راهکاری جهت مدیریت حساب اینستاگرام خود در کامپیوترهای مک یا ویندوز هستید، این روش‌ها می‌توانند تا حد بسیاری، تجربه کاربری شما در اینستاگرام وب را به اپلیکیشن اینستاگرام نزدیک کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه کی pc مصرف میکنه؟