پاناسونيك با تبلت ويندوزي 20 اينچي خود به CES 2013 آمد

شرکت پاناسونیک خود را در گروه ۴K قرار داده است ولی نه با معرفی تلوزیونی با رزولوشن ۴K بلکه با معرفی تبلت ویندوزی ۲۰ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ پیکسل. این محصول رسما یک نمونه اولیه می باشد ولی پاناسونیک اعلام کرده که واقعا ارزش دیدن را دارد. یک تبلت بی نام که شاید در کیف شما مانند یک آیپد مینی جا نشود اما تعدادی برنامه کاربردی مهم مانند طراحی گرافیکی ، ویرایش ویدیو ، معماری و … دارد. در ادامه با ما باشید تا بیشتر درباره آن بدانید.

پاناسونیک ادعا می کند در رده تبلت های ۲۰ اینچی این سبک ترین و باریکترین تبلت موجود است. البته اگر رقیبی وجود داشته باشد. صفحه نمایش آن ۲۳۰ppi و نسبت تصاویر ۱۵:۱۰ است. از یک پردازنده ۱.۸Ghz i5-3427U0020 و گرافیک NVIDIA GeForce بهره می برد. ۴ گیگابایت رم (قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت) و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی SSD از دیگر مشخصات این مدل می باشد.
درگاه های ارتباطی آن شامل microSDXC ، یک پورت USB 2 ، WiFi a/b/g/n ، Bluetooth 4.0 خواهد بود. دوربین جلویی آن توانایی ضبط ویدیوهایی با رزولوشن ۷۲۰p را دارد ولی دوربینی در پشت نخواهد بود. چیزی که شاید عده زیادی از مردم به آن علاقه ای نداشته باشند وزن ۵.۳ پوندی آن است. به هر حال اندازه آن ۱۸.۷*۱۳.۱*۰.۴ اینچ می باشد.

{photo}91/10/20/panasonic-tablet{/photo}

صفحه نمایش آن قابلیت پردازش تا ۱۰ تماس همزمان را دارا می باشد ضمن اینکه یک قلم Anoto دیجیتال نیز برای کارهای گوناگونی از جمله ویرایش اسناد ، نوت برداری و … وجود خواهد داشت. پاناسونیک کارهای پیشنهادی زیادی را برای این تبلت به نمایش گذاشته بود مثلا پخش زنده تصاویر از طریق دوربین DSLR بر روی تبلت ، برنامه های ویرایشی ، یک جفت تبلت ۴K که از ۲ مکان مختلف کار مشترکی را انجام می دادند و با ایجاد تغییری در یکی از آنها که در دیگری نیز اعمال می شد.
نکته مهم بعدی آن باتری این تبلت ۲۰ اینچی می باشد که دوامی ۲ ساعته دارد و شاید یکی از نقاط ضعف آن باشد، ولی به هر حال با این سایز و رزولوشن صفحه شاید نباید بیش از این توقع داشت. البته وزن آن هم فاکتور دیگری است که شما را از جا به جایی های مداوم پشیمان می کند پس شاید بیش از ۲ ساعت دوام باتری هم نیازی نباشد.
فعلا از قیمت و زمان عرضه این تبلت ۲۰ اینچی نپرسید ، چرا که هنوز اطلاعاتی از سوی پاناسونیک اعلام نگردیده است.

جهت مشاهده کليه اخبار و مقالات مرتبط با نمايشگاه CES به صفحه اختصاصي  گجت نيوز مراجعه کنيد.

منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*