مشخصات نسخه جدید بلک بری کی وان

مشخصات نسخه جدید بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) لو رفت

مشخصات نسخه جدید بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) به بیرون درز پیدا کرد. این نسخه قدرتمندتر شده و همچنان از کیبورد فیزیکی برخوردار خواهد بود.

به نظر می‌رسد بلک بری کی وان جذاب‌ترین و موفق‌ترین محصول برند بلک بری در این برهه از زمان است. آن در واقع دقیقا همان چیزی است که هر طرفدار بلک بری می‌خواهد. گوشی مذکور حاوی یک کیبورد فیزیکی QWERTY است که به شکل بسیار جذابی کلید اسپیس آن، با یک اسکنر اثر انگشت ادغام شده است. همچنین به لطف چیپست کم مصرف اسنپدراگون 625 و یک باتری با ظرفیت 3.505 میلی‌آمپر ساعتی، کی وان ارائه کننده عمر باتری عالی است که می‌تواند گزینه‌ی ایده آلی برای کاربران پرمصرف باشد.

اما حالا خبر می‌رسد نسخه جدید بلک بری کی وان در راه است. با توجه به یک پروفایل عامل کاربری که در اسناد شرکت TCL رویت شده، نسخه جدید بلک بری کی وان (شاید با نام KEYtwo) در دست توسعه است. این گوشی همراه با شماره مدل BBF100-1 رویت شده است که پیرو نسخه اصلی کی وان با کدنام BBB100-1 و گوشی تمام لمسی بلک بری موشن با کدنام BBD100-1 قرار دارد.

مشخصات نسخه جدید بلک بری کی وان

نسخه جدید بلک بری کی وان قدرتمندتر و کم مصرف‌تر از پیش

این پروفایل عامل کاربری نشان می‌دهد نسخه جدید بلک بری کی وان از یک چیپست اسنپدراگون 660 قدرت خواهد گرفت که با یک پردازنده 8 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 504 همراه شده است. در حالی که اندازه نمایشگر این گوشی مشخص نیست (اندازه نمایشگر در نسخه اصلی بلک بری کی وان 4.5 اینچ است)، اما وضوح آن دقیقا مشابه نسخه اصلی، در حدود 1080×1620 پیکسل است. این رزولوشن ارائه کننده نسبت ابعاد 3:2 خواهد بود.

درست همانند مدل اصلی، این گوشی نیز توسط کمپانی چینی TCL به تولید خواهد رسید و اگر به دنبال نشانه‌ای برای نزدیک بودن به زمان رونمایی این گوشی هستید، ما هیچ ایده‌ای در این مورد نداریم. گروه گوشی سازی شرکت بلک بری بدون شک علاقه‌مند به پاکسازی دیوایس‌های بلک بری کی وان از بازار است تا پس از آن از نسل جدید آن پرده برداری کند، زیرا در غیر این صورت دیگر کسی نسخه‌های قدیمی را خریداری نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*