والپیپر موبایل

دانلود 64 والپیپر موبایل بسیار باکیفیت و با رزولوشن بالا مخصوص نمایشگر پرچمداران

بیش از 60 والپیپر موبایل باکیفیت را در این مطلب گرد هم آورده‌ایم. این تصاویر پس زمینه موبایل برای نمایشگرهای باکیفیت پرچمداران بسیار مناسب هستند.

گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، ال جی جی 6، ال جی وی 30، پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال، اچ تی سی یو 11، وان پلاس 5، آیفون‌ های سال 2017، اکسپریا ایکس زد پریمیوم و بسیاری دیگر از مدل‌ها، برترین پرچمداران بازار موبایل در حال حاضر هستند. یکی از ویژگی‌های مشترک میان این محصولات داشتن نمایشگرهای بسیار باکیفیت و با رزولوشن کیو اچ‌دی است. البته در این بین پرچمدار سونی یک استثنا است؛ نمایشگر اکسپریا ایکس زد پریمیوم دارای وضوح تصویر 4K است.

با توجه به همین موضوع مجموعه‌ای متشکل از 64 والپیپر موبایل بسیار باکیفیت را تهیه کرده‌ایم که برای استفاده بر روی نمایشگرهای دارای رزولوشن کیو اچ‌دی پرچمداران مناسب است. البته یک والپیپر موبایل دارای وضوح تصویر بالا را در نمایشگرهای دارای رزولوشن‌های پایینتر نیز می‌توان استفاده کرد و منعی وجود ندارد، اما کیفیت عکس‌ها آن طور که باید در این صفحه نمایش‌ها منعکس نخواهد شد. برای دانلود این 64 والپیپر موبایل در قالب یک فایل زیپ بر روی دکمه دانلود زیر کلیک کنید. تعدادی از این تصاویر را در قالب گالری عکس در پایین دکمه دانلود قرار داده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بسیار زیبا ممنون

  2. از روی این چهار تا عکس که جالب به نظر نمیاد.

  3. عاااااااااااااااالی❤❤❤?

  4. فوق العاده بود مرسی

  5. سلام و عرض خسته نباشید
    بسیار پست عالی و جالبی بود
    خواهشا با فاصله زمانی کمتری همچین پست هایی بزارین. خیلی ممنونم.