نمایشگاه خودرو تهران 96

نمایشگاه خودرو تهران 96 از 6 آذر با حضور 48 برند خودروسازی برگزار می‌شود

نمایشگاه خودرو تهران 96 از روز ششم آذر تا 10 آذر در شهر آفتاب برگزار می‌شود. در ادامه، اسامی 48 برند خودروسازی حاضر در نمایشگاه و همچنین برنامه‌های این رویداد را مشاهده می‌کنید.

در سال 1395 و پس از 11 سال وقفه، سرانجام نمایشگاه خودرو تهران بازگشایی شد اما در سال گذشته شاهد حضور خیلی پررنگی از سوی خودروسازان داخلی و به خصوص خارجی نبودیم. حالا کمتر از یک سال از برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 95 می‌گذرد و مسئولان قصد دارند این رویداد مهم را با رفع نواقص قبلی، دو ماه زودتر از سال گذشته برگزار کنند. مسئولان، تاریخ برگزاری این رویداد مهم خودرویی کشورمان را از 6 تا 10 آذرماه اعلام کرده‌اند.

نمایشگاه خودرو تهران 96

در نمایشگاه خودرو تهران 96 شاهد حضور برندهای زیادی از داخل و خارج کشور خواهیم بود. مسئولان در نمایشگاه امسال می‌خواهند از حضور صنایع وابسته جلوگیری کنند تا 48 برند خودروسازی داخلی و خارجی بتوانند به خوبی در فضای 80 هزار متر مربعی شهر آفتاب تهران، محصولاتشان را به نمایش بگذارند. در ادامه، اسامی برخی از مهم‌ترین برندهای حاضر در نمایشگاه خودرو تهران 96 را مشاهده می‌کنید:

مهم‌ترین برندهای خودروسازی حاضر در نمایشگاه خودرو تهران 96

1. سیتروئن (Citroen)

2. چانگان (Changan)

3. میتسوبیشی (Mitsubishi)

4. ولوو (Volvo)

5. کیا موتورز (Kia Motors)

6. برلیانس (Brilliance)

7. رنو (Renault)

8. فاو (FAW)

9. دی اس (DS)

10. مزدا (Mazda)

11. لوکسژن (Luxgen)

12. سانگ یانگ (Ssangyong)

13. پژو (Peugeot)

14. هایما (Haima)

15. فوتون (Foton)

16. مرسدس بنز (Mercedes Benz)

17. بی ام و (BMW)

18. تویوتا (Toyota)

19. هیوندای (Hyundai)

20. بی وای دی (BYD)

21. چری (Chery)

22. ام وی ام (MVM)

23. بورگوارد (Borgward)

24. بایک (Baic)

25. فولکس واگن (Volkswagen)

26. اسکانیا (Scania)

27. کاماز (Kamaz)

در دوره گذشته نمایشگاه خودرو تهران، خودروسازان خارجی و حتی خودروسازان داخلی مانند ایران خودرو و سایپا حضور پررنگ و خیلی جدی نداشتند. زمان و محل برگزاری این رویداد از جمله دلایل عدم استقبال خودروسازان به شمار می‌رفت و به همین دلیل نمایشگاه امسال با همت مسئولان در آذرماه برگزار خواهد شد.

البته در سال گذشته با وجود نواقص و ایرادات بسیار زیادی که وجود داشت، مردم حضور چشمگیری داشتند و استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آوردند. به گفته مسئولان برگزاری، نمایشگاه خودرو تهران 1395 در مجموع یک میلیون و 460 هزار نفر بازدیدکننده داشت که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 96 اعلام کرد در نمایشگاه امسال برنامه‌های جذابی انجام خواهد شد که عبارتند از:

  • نشست خبری
  • تست درایو
  • رونمایی از خودروهای جدید
  • نمایش خودروهای کلاسیک
  • کلوپ ماکت
  • بخش آفرود
  • موتورسیکلت های برقی

وی همچنین گفت که یک نرم افزار جدید برای مردم طراحی شده تا بتوانند بهتر در نمایشگاه گشت و گذار کنند. این نرم افزار، امکاناتی چون راه‌های رفتن به نمایشگاه و نقشه نمایشگاه خودرو تهران را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*