مزدا MX-5 میاتا 2018

مزدا MX-5 میاتا 2018 رونمایی شد؛ رودستر محبوب مزدا در نمایشگاه خودرو توکیو

مزدا MX-5 میاتا 2018 به عنوان نسخه فیس لیفت رودستر محبوب ژاپنی در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 رونمایی شد و به زودی با ویژگی‌های جدید در بازار جهانی عرضه می‌شود.

تنها چند سال از عرضه آخرین نسل خودروی مزدا ام ایکس 5 میاتا (Mazda MX-5 Miata) گذشته و به نظر می‌رسد فعلا خبری از معرفی یک جایگزین برای آن نخواهد بود. اما این موضوع باعث نشده تا این خودروساز ژاپنی در خانه خود از ارائه یک به‌روزرسانی برای رودستر محبوب خود صرف نظر کند. نمایشگاه خودرو توکیو 2017 بهترین مکان برای رونمایی از مزدا MX-5 میاتا 2018 بود؛ هر چند که غرفه مزدا در این رویداد تحت تاثیر کانسپت‌های کای و ویژن کوپه قرار گرفته و این دو مدل مفهومی بیشتر توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

مزدا MX-5 میاتا 2018

مزدا MX-5 میاتا 2018 با طیف متنوعی از رنگ‌ها روانه بازار خواهد شد. نسخه سقف نرم این خودرو با یک بسته ویژه شامل پوشش سقفی از جنس پارچه قرمز تیره، چرم ناپا و رینگ BBS مشکی همراه خواهد بود و نسخه فست بک با سقف جمع شدنی نیز دارای سقفی سخت با رنگ متضاد مشکی است.

شرکت خودروسازی مزدا در این خودرو از عایق‌های صدا، نشان‌دهنده‌های خواناتر و صندلی‌های گرم شونده استفاده کرده و ویژگی‌های دیگری چون سیستم شروع و توقف (Start/stop)، بازیابی انرژی ترمز و چراغ‌های جلوی LED تطبیقی به عنوان به‌روزرسانی‌های جدید در ام ایکس 5 میاتا 2018 ارائه می‌شوند.

مزدا MX-5 میاتا 2018

این مدل در بازار ژاپن با نام مزدا رودستر (Mazda Roadster) شناخته می‌شود. در حال حاضر این نسخه فیس لیفت در بازار داخلی ژاپن عرضه شده و انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه مزدا MX-5 میاتا 2018 با برخی از ویژگی‌های جدید خود در بازار کشورهای دیگر دنیا باشیم.

گالری عکس های مزدا MX-5 میاتا 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*