وان پلاس 5T

تصویر نصفه و نیمه‌ای از گوشی وان پلاس 5T منتشر شد +‌ قیمت احتمالی

رندر 3 بعدی تازه‌ای از گوشی وان پلاس 5T به صورت نصفه و نیمه منتشر شده است. این رندر شبیه به تصویر واقعی وان پلاس 5 تی است که هفته‌ی گذشته منتشر شده بود.

وان پلاس امسال با معرفی گوشی وان پلاس 5 خود، موفق شد سرانجام نام خودش را در سرزمین‌هایی فراتر از چین گسترش ببخشد و رفته رفته از یک شرکت محلی، به کمپانی بین‌المللی گوشی‌سازی تبدیل شود. حال آن‌ها در نظر دارند طی هفته‌ها و ماه‌های آینده از نسل جدید این گوشی به نام وان پلاس 5T پرده برداری کنند.

تا به امروز اخبار و شایعات مختلفی را از این گوشی پرچمدار شنیده بودیم، اما پیشتر ما هیچ تصویری از آن را ندیده بودیم. ساعاتی پیش نخستین تصویر گوشی وان پلاس 5T منتشر شده که البته نیمه‌ی بالایی آن را به نمایش می‌کشد. با کمی دقت، می‌توان تفاوت‌هایی را بین این مدل و مدل اصلی وان پلاس 5 مشاهده کرد. با این حال به نظر می‌رسد قسمت پایینی گوشی تفاوت چندانی با مدل قبلی نکرده باشد.

حاشیه‌های کناری نمایشگر بسیار باریک هستند، اگرچه با توجه به این که ما تصویر را به صورت سه بعدی و از زاویه‌ی خاصی می‌بینیم، ممکن است این یک تکنیک برای کمتر جلوه دادن حاشیه‌های نمایشگر باشد. انتظار می‌رود نمایشگر پرچمدار جدید وان پلاس از نسبت 18:9 برخوردار باشد و به طور کلی کوچکتر از مدل فعلی باشد،‌ اما هنوز هم ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم آن به کوچکی گلکسی اس 8 سامسونگ و ال جی وی 30 باشد. این نمایشگر جدید از وضوح 1080×2160 پیکسل برخوردار خواهد بود‌ (بنابراین هنوز وان پلاس وضوح فول اچ دی را به کواد اچ دی ترجیح می‌دهد)‌ و این می‌تواند به طولانی‌تر شدن عمر باتری دیوایس کمک شایانی کند.

خوشبختانه هفته‌ی گذشته تصویری از گوشی وان پلاس 5T‌ در دنیای واقعی منتشر شده بود که می‌توانید به لطف آن حاشیه‌های کناری صفحه را با دقت بیشتری ببینید. قاب پشتی این گوشی تنها کمی متفاوت از گوشی اوپو R11s است که ظاهرا از یک دوربین 20 مگاپیکسلی همراه با یک سنسور اثر انگشت میزبانی خواهد کرد.

زمان معرفی و قیمت وان پلاس 5T

انتظار می‌رود کمپانی وان پلاس در 16 نوامبر (25 آبان ماه) از این گوشی پرچمدار جدید پرده برداری کند. از نظر بهای پرداختی نیز ما انتظار قیمت گذاری بین 550 الی 650 دلاری را بسته به ظرفیت و رم دیوایس داریم. ظاهرا وان پلاس 5T‌در دو نسخه با ظرفیت 64 گیگابایت + رم 6 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت + رم 8 گیگابایت به عرضه درخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*