جیونی ام 7 پلاس

عکس‌های جدیدی از گوشی چینی جیونی ام 7 پلاس لو رفت

اخیرا عکس‌هایی از جدیدترین گوشی هوشمند ساخت شرکت چینی جیونی (Gionee) به نام جیونی ام 7 پلاس (M7 Plus) در اینترنت منتشر شده است که در ادامه به شرح اطلاعات موجود از آن می‌پردازیم.

شرکت جیونی در سال 2002 پایه‌گذاری شد و در حال حاضر جز‌ 7 برند اول فروش گوشی هوشمند در چین است. سهم این شرکت در بازار چین در برخی مواقع از سامسونگ نیز بیشتر است. این شرکت در ماه سپتامبر سال میلادی جاری اقدام به معرفی دو گوشی هوشمند به نام‌های ام 7 و ام 7 پاور (M7 Power) کرد که به ترتیب رده بالا و میان‌رده هستند. حالا گوشی ام 7 پلاس به عنوان عضو جدیدی از خانواده ام 7 در راه است که یک گوشی پرچمدار به شمار می‌رود.

جیونی ام 7 پلاس

انتظار می‌رود اندازه نمایشگر گوشی ام 7 پلاس 6.43 اینچ با نسبت تصویر 18:9 باشد. البته با توجه به عکس گوشی، برخلاف دیگر پرچمداران مطرح، نمایشگر جیونی ام 7 پلاس دارای حاشیه نسبتا اندکی است. همچنین با توجه به عکس‌های منتشر شده، این گوشی از آخرین ورژن رابط کاربری اختصاصی جیونی به نام Amigo 4.0 و نسخه 7 از سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا بهره می‌برد.

جیونی ام 7 پلاس

عکس گرفته شده از پشت گوشی نیز جزئیات جالبی را به نمایش می‌گذارد. به نظر بخش پشتی گوشی دارای ظاهری چرمی است که البته می‌تواند پلاستیک شبیه چرم باشد. با این حال غیر فلزی بودن بخش پشتی گوشی ممکن است به معنی به کار گیری سیستم شارژ بی‌سیم در جیونی ام 7 پلاس باشد که البته دست کم فعلا نمی‌توان این موضوع را با اطمینان تایید یا تکذیب کرد.

دوربین دوگانه و همچنین فلش‌ دوگانه نیز از دیگر بخش‌هایی هستند که در تصویر دیده می‌شوند. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز پایین تر از دوربین‌ها و فلش‌ها، زیر لوگوی این شرکت جای گرفته است. تمامی این قسمت‌ها در ناحیه‌ای به رنگ طلایی جای گرفته‌اند که ظاهری جالب برای بخش پشتی گوشی فراهم کرده است.

اطلاعات بیشتری از جیونی ام 7 پلاس همچون مشخصات دقیق‌تر، قیمت احتمالی و زمان عرضه در دست نیست. با این حال برخی منابع چینی از بالا بودن قیمت آن خبر می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*