نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8

تصاویر نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 منتشر شد

کار تست نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس آغاز شده و حالا ما شاهد انتشار نخستین تصاویر آن برای پرچمداران سامسونگ هستیم.

مجموعه اول از تصاویر نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت با نام “thesbros” در اختیارمان قرار گرفته است که علاوه بر شکل ظاهری، اطلاعات بسیاری از بخش‌های مختلف این سیستم عامل را نیز مشخص می‌کند.

این به‌روزرسانی جدید قابلیت‌های متنوعی همچون تغییر شکل ظاهری آیکون اپلیکیشن های مختلف، کنترل دقیق و جزئی اعلان‌ها و همچنین منوهای بیشتر با لمس و نگه داشتن انگشت روی برنامه‌ها را به پرچمداران سامسونگ اضافه می‌کند.

Thesbros معتقد است نسخه جدید، سرعت بالاتری نسبت به اندروید 7.0 داشته و عملکرد آن را با گلکسی نوت 8 و گوگل پیکسل مقایسه می‌کند. پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد همراه با آپدیت بعدی، حالت پرتره نیز به گوشی های سری گلکسی S8 اضافه می‌شود. اما در نسخه آزمایشی فعلا خبری از آن نیست. تاخیر بازخورد لمسی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده و بنا بر گزارش‌ها، هیچ‌کدام از ویژگی‌های قبلی نیز حذف نشده‌اند.

رابط کاربری و انیمیشن‌ها مثل قبل اما روان‌تر از همیشه هستند. به علاوه، رنگ‌های اصلی و فونت Roboto Condensed هم تغییری نکرده‌اند که احتمالا خبر خوبی برای طرفداران خواهد بود. تنها تغییر قابل توجه در این تلفن های هوشمند به بازطراحی اپلیکیشن دوربین می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این ورژن جدید را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام .لطفا به موقع انتشاران اطلاع رسانی بفرمایید..درضمن این ورژن بطور اتومتیک روی گوشی اس ۸ به روزرسانی می شودیا که نه ازمنابه دانلود کنیم ممنون می شویم جوابمان رابدهید.تشکرازسایت خوبتان

  2. سلام کی منتشر میشه؟