اندازه اچ تی سی یو 11 لایف

مقایسه اندازه اچ تی سی یو 11 لایف با سایر پرچمداران و میان‌رده‌های بازار

اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) گوشی میان رده جدید اچ تی سی است. در این مطلب به مقایسه ابعاد و اندازه اچ تی سی یو 11 لایف با سایر گوشی های بازار موبایل می‌پردازیم.

در حالی که انتظار داشتیم اچ تی سی همانند بیشتر گوشی‌سازان مطرح دنیا از یک گوشی پرچمدار جدید در نیمه دوم سال رونمایی کند، شایعاتی مبنی بر رونمایی یک محصول میان‌رده به جای آن از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد. بعدا گفته شد این شرکت، مدل پلاس اولین پرچمدار سال 2017 خود را چندی بعد معرفی خواهد کرد. اما در رویداد روز دوم نوامبر (یازدهم آبان) این گوشی‌ساز تایوانی، هر دو مدل اچ تی سی یو 11 لایف و یو 11 پلاس معرفی شدند.

اچ تی سی یو 11 لایف یک گوشی دارای طراحی عادی و مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی است. پنل این صفحه نمایش از نوع Super LCD است. یکی از مهمترین نقاط قوت آن در مقایسه با بیشتر میان‌رده‌های بازار، پشتیبانی از استاندارد مقاومتی IP67 است تا بتواند برای نیم ساعت، در عمق یک و نیم متری آب دوام بیاورد.

اندازه اچ تی سی یو 11 لایف

یکی از نسخه‌های آن به اندروید وان مجهز است. این نسخه با اندروید خالص 8 اوریو به تمامی نقاط دنیا به جز آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. در مدل دوم رابط کاربری اچ تی سی سنس به کار رفته است. این رابط کاربری اختصاصی بر پایه اندروید 7.1 نوقا بوده و علاوه بر گوگل اسیستنت همانند تمامی دستگاه‌های اندرویدی، به صورت پیش‌فرض از دستیار صوتی آمازون الکسا نیز پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 لایف را می‌توانید در مطلب زیر مشاهده کنید.

اما با توجه به یکسان بودن بیشتر مشخصات فنی دستگاه‌ها با یکدیگر همانند تراشه، میزان حافظه رم و دیگر قسمت‌ها، کاربران اهمیتی ویژه‌ای به سبک طراحی گوشی می‌دهند. به همین دلیل در چهارچوب تصاویر زیر به مقایسه اندازه اچ تی سی یو 11 لایف با آیفون‌های شرکت اپل و همچنین پرچمداران و میان‌رده‌های بازار می‌پردازیم.

مقایسه اندازه اچ تی سی یو 11 لایف

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*