گوشی آیفون 10 اپل

سرقت 300 گوشی آیفون 10 از فروشگاه اپل در سان فرانسیسکو!

تعداد زیادی گوشی آیفون 10 اپل در اتفاقی نادر به سرقت رفت! در ادامه جزییات سرقت آیفون ایکس از فروشگاه اپل در سان فرانسیسکو آمریکا را می‌توانید ببینید.

سارق‌ها بیش از 300 دستگاه آیفون 10 که هر کدام حداقل هزار دلار قیمت دارند را از یک ماشین حمل کالا ربودند. این ماشین در حال ارسال تعداد زیادی آیفون ایکس به یک فروشگاه اپل در سان فرانسیسکو بود.

در جریان این حادثه، سه مرد نقاب‌دار در ساعت یازده و نیم صبح روز پنجشنبه، سوار بر یک اتومبیل سفید رنگ به ماشین حمل بار که در حال ارسال محموله آیفون ایکس به یکی از فروشگاه‌های اپل بود دستبرد زدند. این خودرو در بیرون فروشگاه پارک شده بود. در نهایت مشخص شد تعداد دستگاه‌های سرقت شده 313 مورد بوده است. اپل ارزش آن‌ها را 370 هزار دلار برآورد می‌کند.

گوشی آیفون 10 اپل

پلیس سرنخ خوبی از سارق‌های 313 دستگاه گوشی آیفون 10 اپل دارد

سارق‌های این تعداد زیاد گوشی آیفون 10، از محل حادثه گریخته و هنوز دستگیر نشده‌اند، اما پلیس سان فرانسیسکو در جستجوی آن‌ها است. نکته بسیار جالب و البته کمک‌کننده اینجاست که اطلاعات تمامی آیفون‌ها همراه با شماره سریال آن‌ها، از قبل و در قالب یک فایل فهرست شده بود. حادثه زمانی رخ داد که راننده ماشین حمل محموله اپل بعد از پارک کردن مخزن را قفل را کرد. خوشبختانه تصویری از لحظه بیرون آوردن جعبه دستگاه‌ها توسط سارق‌ها و قرار دادن آن‌ها در ون سفید رنگ خود ثبت شده است که می‌تواند به پلیس‌ در یافتن سرنخ کمک بسیار زیادی کند.

گوشی آیفون 10 اپل

این سرقت گوشی آیفون 10 اپل اختلالی در روال فروش این فروشگاه ایجاد نکرده است و کاربران می‌توانند با مراجعه، هر تعداد آیفون هزار دلاری که دوست دارند خریداری کنند! در صورت عدم یافتن سارق‌ها، احتمالا آن‌ها 313 دستگاه سرقت شده را در بازار سیاه به قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی به فروش خواهند رساند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تویی که منم منم میزنی مواظب باش از اون دزدیها بهت نیفته

  2. شماره سریالهای دزدی مطمئناً در امریکا فروخته نخواهدشد، ولی در کشورهایی مثل ایران امکان فروشش هست؛

  3. اگه کسی از سامسون یا هاوایی دزدی کرد
    همه دنباله بهترینان

  4. اگه منم میدزدیم دیگه نیازی به وام نبود