رندر شیائومی ردمی 5 پلاس

جدیدترین رندر شیائومی ردمی 5 پلاس منتشر شد؛ میان رده بدون حاشیه چینی

جدیدترین رندر شیائومی ردمی 5 پلاس (Xiaomi Redmi 5 Plus) به عنوان یک گوشی میان رده بدون حاشیه منتشر شد. این گوشی با یک نمایشگر 18:9 به زودی معرفی می‌شود.

درست بعد از رونمایی دو گوشی موبایل جدید شیائومی یعنی ردمی Y1 و ردمی Y1 لایت، اطلاعاتی از یکی دیگر از محصولات این برند محبوب چینی فاش شد. در جدیدترین رندر شیائومی ردمی 5 پلاس که در شبکه اجتماعی چینی Weibo ظاهر شده است، شاهد یک دستگاه مجهز به نمایشگر FullView با نسبت ابعاد تصویر 18:9 هستیم. تا پیش از این، 18:9 را یک نسبت ابعاد تصویر غیر متداول خطاب می‌کردیم، اما رفته رفته دستگاه‌های میان‌رده و بالارده بیشتری با نمایشگرهای این‌ چنینی معرفی می‌شوند.

رندر شیائومی ردمی 5 پلاس

طراحی بدون حاشیه شیائومی ردمی 5 پلاس یکی دیگر از مهمترین خصیصه‌های آن است. همچنین دوربین دوگانه آن بسیار زیبا طراحی شده است. در زیر دو سنسور دوربین که به صورت عمومی کنار هم قرار گرفته‌ان، فلاش LED و سپس حسگر اثر انگشت قرار دارد.

بر اساس شایعات، این محصول میان‌رده به یکی از چیپست‌های اسنپدراگون 625 و یا اسنپدراگون 630 مجهز شده و دارای 3 گیگابایت حافظه رم در کنار 32 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود. به زودی اطلاعات بیشتری درباره این گوشی موبایل منتشر خواهد شد. اگر این رندر شیائومی ردمی 5 پلاس تبدیل به واقعیت شود، با یکی از زیباترین محصولات میان‌رده حال حاضر بازار گوشی موبایل مواجه خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*