کیف چرمی

بهترین مدل‌های کیف چرمی برای گلکسی نوت 8 را بشناسید

گلکسی نوت 8 گوشی زیبایی است که اگر برای آن یک کیف مناسب تهیه شود زیبایی و جذابیت آن را دو چندان می‌کند، در این میان کیف چرمی یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

انواع متفاوت کیف چرمی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای گلکسی نوت 8 موجود است. اگر به دنبال مدل‌های شبیه به کتاب‌های کهنه، کیف پول کلاسیک یا کیف ساده چرمی می‌گردید در ادامه با ما همراه باشید.

کیف چرم اصل دیویس 

کیف چرمی برای گلکسی نوت 8

با کیفی که از چرم اصل ساخته شده است شروع می‌کنیم. اگر شما به کیف‌ چرمی طرح کتاب علاقه‌مند هستید، کیف چرم اصل دیویس (DAVIS) برای شما ساخته شده است.

این کیفِ دست‌ساز از چرم اصل ساخته شده است و داخل آن قسمت‌هایی برای پول نقد و پنج خشاب برای قرار دادن کارت های اعتباری تعبیه شده. همچنین یکی از این خشاب‌ها دارای یک صفحه شفاف است که می‌توان از آن برای قرار داد کارت شناسایی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌ها آن می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و قابلیت تبدیل شدن به پایه گوشی اشاره کرد.

این کیف با قیمت 35 دلار جزء کیف‌های گران‌قیمت دستبه‌بندی می‌شود و در واقع شما هزینه دست‌ساز بودن و اصل بودن چرم آن را پرداخت می‌کنید.

کیف پول چرم اصل پروکیس

کیف چرمی برای گلکسی نوت 8

اگر به دنبال کیف پول کلاسیک تاشو چرم اصل که درِ آن با نیروی مغناطیسی باز و بسته می‌شود، می‌گردید به کیف پول پروکیس (ProCase) نگاهی بیاندازید.

این کیف چرمی دارای سه خشاب برای نگهداری کارت است اما سایز این خشاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان بیش از یک کارت در آن‌ها قرار داد ولی نکته منفی این است که کارت‌ها از آن‌ها به بیرون سر می‌خورند. در پشت کیف برای دوربین، حسگر اثرانگشت، پورت‌های پایینی گوشی و قلم S شیار دقیقی قرار داده شده است که می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد. طراحی کیف چرم پروکیس به گونه‌ای است که از گوشه‌ها و لبه‌های گوشی در مقابل ضربه و افتادن روی زمین به خوبی محافظت می‌کند. در انتها باید اضافه کنیم این کیف می‌تواند به پایه‌ای برای گوشی نیز تبدیل شود.

قیمت این مدل از 28 دلار برای مدل مشکی و تا 30 دلار برای رنگ قرمز براق بالا می‌رود.

سری پیشرفته  فلکس S رینکی

کیف چرمی برای گلکسی نوت 8

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که به دنبال یک کیف چرمی می‌گردید، اما از مدل تاشو خوشتان نمی‌آید. کیف‌ها سری پیشرفته فلکس اس  (Flex S) شرکت رینکی، نیاز شما را بر طرف می‌کند.

این کیف از چرم اصل ساخته نشده که باعث شده این شرکت پشت آن را به صورت براق طراحی کند. پشت این کیف صاف نیست و طراحی شیار‌ها آن به گونه‌ای است که کیفیت چرم اصل را برای شما تداعی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که گوشی از دست شما سر نخورد. درصد زیادی از کیف فلکس اس از پلی اورتان ترموپلاستیک (Thermoplastic polyurethane) ساخته شده که ماده‌ای سبک و بادوام است و استفاده روزانه از گوشی را راحت‌تر می‌کند.

شما می‌توانید با پرداخت 10 دلار صاحب این کیف شوید.

سری  S سپیگن

کیف چرمی برای گلکسی نوت 8

برگردیم به مدل های تاشو، شرکت اسپیگن (Spigen) یک کیف پول به نام S برای نوت 8 معرفی کرده است. سال پیش، کیف مدل S این شرکت برای نوت 7  از جانب خریداران با استقبال خوبی مواجه شده بود و احتمالا این کیف برای نوت 8 نیز مناسب است. این محصول ویژگی‌ها سایر کیف‌ها تاشو در این لیست را دارد و علاوه‌بر این شیاری روی در کیف برای اسپیکر جلویی تعبیه شده که باعث می‌شود هنگامی مکالمه بتوان در آن را بست.

سری  S سپیگن فقط در مدل کلاسیک مشکی عرضه می‌شود و دارای درب مغناطیسی است و قیمت 18 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

کیف پول لوکس LK

کیف چرمی برای گلکسی نوت 8

اگر به دنبال یک کیف جذاب با قیمت مناسب می‌گردید، کیف چرم ال‌کی علاوه‌بر داشتن ویژگی‌ها کیف‌های تاشو دارای یک مچ بند راحت نیز است.

مثل بقیه مدل‌هایی که در این لیست معرفی شده، در ال‌کی نیز بخش‌هایی برای پول نقد، کارت و همچنین یک صفحه شفاف برای کارت شناسایی تعبیه شده است. روی درِ آن نیز یک قطعه مغناطیسی برای باز و بسته شدنِ راحت‌تر قرار دارد. این کیف مانند مدل پروکیس شیارهایی برای قسمت دوربین، حسگر اثرانگشت، قلم S و پورت‌های پایینی دارد.

کیف ال‌کی با جنس چرم پلی اورتان (polyurethane) در رنگ‌های مشکی، بنفش و رزگلد با قیمت 7 دلار و با جنس چرم معمولی در رنگ نارنجی با قیمت 10 دلار عرضه می‌شود.