قاب های چرمی آیفون 8

معرفی بهترین قاب های چرمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل

در ادامه، بهترین قاب های چرمی آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) که علاوه بر مقاومت بالا، جلوه خاصی به گوشی می‌بخشند را معرفی می‌کنیم.

قاب پشتی شیشه‌ای گوشی های جدید اپل علی رغم ظاهر بسیار زیبا، آسیب‌پذیرتر از فلز بوده و در برخود با عناصر بیرونی شکننده هستند. اگرچه اپل مدعی استفاده از مقاوم‌ترین نوع شیشه در این تلفن های هوشمند شده است، اما کاربران بیش از هر کسی باید مراقب موبایل گران‌قیمت خود باشند.

در میان انبوه محافظ‌ها و کاورهایی که برای محصولات اپل تولید شده است، قاب های چرمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس می‌توانند برای آن دسته از افرادی که به ظاهر گوشی اهمیت بیشتری می‌دهند، مناسب باشند. در ادامه، نگاهی به بهترین کاورهای چرمی برای آیفون های جدید خواهیم داشت.

قاب های چرمی آیفون 8 و 8 پلاس

Shieldon leather cases

قیمت: 19.99 تا 29.99 دلار / وب‌سایت رسمی

قاب های چرمی آیفون 8

طی سال‌های اخیر، شرکت Shieldon با توسعه قاب های چرمی نفیس و باکیفیت به شهرت رسیده است. کاربران با پرداخت 20 تا 30 دلار می‌توانند قاب های چرمی بسیار خوبی را برای گوشی های خود خریداری کنند. خوشبختانه امکان استفاده از قاب‌های قبلی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز وجود دارد.

قاب های چرمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس شرکت Shieldon، مجموعا در سه مدل مختلف عرضه می‌شود که دو مدل اول، مشابه یکدیگر بوده و مدل سوم به صورت مغناطیسی بسته می‌شود. همچنین از دوخت بهتری برای گوشه‌‌های این مدل استفاده شده که علاوه بر قرارگیری بهتر گوشی در آن، نسبت به سایرین ضخامت کمتری دارد.

Mujjo leather cases

قیمت: 19.95 تا 49.95 دلار / وب‌سایت رسمی

قاب های چرمی آیفون 8

Mujjo یکی دیگر از شرکت‌هایی است که با تولید قاب های چرمی باکیفیت شناخته می‌شود.

قاب های محافظ Mujjo در مدل‌های متنوعی توسعه پیدا کرده که در نسخه‌های کوچک‌تر، برش‌های مخصوص کلیدهای پاور و صدا در بخش کناری خودنمایی کرده و مدل‌های بزرگ‌تر نیز همراه با محلی برای قرار دادن کارت، به صورت کامل دستگاه را می‌پوشانند.

Nodus leather cases

قیمت: 66.36 دلار / وب‌سایت رسمی

قاب های چرمی آیفون 8

مواردی در رابطه با قاب محافظ Nodus وجود دارد که کاورهای آن را به محصولی خاص تبدیل می‌کند. ظاهر زمخت و مقاوم این قاب چرمی نیز یکی از همین موارد است که محصول جدید Nodus را از دیگر کاورهای مشابه، متمایز می‌کند.

موضوع جالب دیگر در رابطه با این کاور چرمی، وجود سیستم مغناطیسی و داکی کوچک است که کاربران با اتصال آن به هر سطحی می‌توانند گوشی را روی آن قرار دهند.

قاب های چرمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس Nodus در دو مدل، با رنگ‌های مختلف و البته قیمت بالای 66 دلار به فروش می‌رسد.

OtterBox Strada Folio

قیمت: 23.99 تا 49.95 دلار

قاب های چرمی آیفون 8

بسیاری از کاربران، کمپانی Otterbox را با محصولات خوش‌ساخت و زیبای آن می‌شناسند. قاب های سری Folio در مدل‌های مختلف چرم و 5 رنگ عرضه می‌شوند. به علاوه، در طراحی این قاب ها جیبی کوچک برای قرار دادن یک کارت نیز در نظر گرفته شده که مسلما کارایی کیف پول را نخواهد داشت.

Totallee leather case

قیمت: 26.99 دلار

قاب های چرمی آیفون 8

Totallee مدعی تولید باریک‌ترین قاب های چرمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است. این کاور خوش‌ساخت، 0.02 اینچ (0.5 میلی‌متر) ضخامت داشته و در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای تولید شده است.

این قاب محافظ بیشتر مناسب افرادی‌ست که می‌خواهند کاوری باکیفیت، خوش‌دست و نه‌چندان ضخیم را برای تلفن هوشمندشان خریداری کنند.

Kanvasa One leather case

آمازون

قاب های چرمی آیفون 8

محصول پیش رو، یک قاب کوچک با فضای بسیار برای کلیدهای کناری آیفون است. همان‌طور که در تصویر ضمیمه‌شده نیز مشاهده می‌کنید، از قاب چرمی Kanvasa One نباید انتظار مقاومت از دستگاه در هر شرایطی را داشته باشید چرا که این کاور، بیشتر مناسب استفاده روزمره است.

Tendlin leather case

آمازون

قاب های چرمی آیفون 8

لیست قاب های چرمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را با محصولی از جنس پلی یورتان ترموپلاستیک و پوشیده‌شده با چرم به پایان می‌رسانیم. قسمت پشتی این کاور، 0.08 اینچ (2 میلی‌متر) و لبه جلویی آن، 0.04 اینچ (1 میلی‌متر) ضخامت دارد تا محافظت از دستگاه در برابر عناصر بیرونی امکان‌پذیر باشد.

کاربران می‌توانند این کاور چرمی و خوش‌ساخت را در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای خریداری کنند.