گوشی آیفون 10 اپل

برخی از خریداران ناراضی آیفون 10، در حال پس فرستادن گوشی به اپل هستند!

چند روز از آغاز عرضه گوشی آیفون 10 اپل می‌گذرد. اپل آیفون ایکس در این چند روز نظر برخی کاربران را شدیدا جلب کرده است، اما تعدادی دیگر از کاربران از گوشی جدید اپل ناراضی هستند.

بعد از رونمایی آیفون 10، با توجه به قیمت هزار دلاری نسخه پایه آن تحلیلگران پیش‌بینی کردند استقبال خوبی از آن نخواهد شد. بعد از کاهش فروش آیفون 8 و 8 پلاس در مقایسه با آیفون های سال 2016، علت این موضوع انتظار کاربران برای خرید گوشی آیفون 10 اپل عنوان شد؛ حدس دوم تحلیلگران درست بود، به طوری که در روز آغاز پیش فروش گوشی، طی چند دقیقه کوتاه اولین موجودی آیفون ایکس که تعداد آن 2 الی 3 میلیون دستگاه تخمین زده می‌شود به اتمام رسید.

این استقبال بی‌نظیر تکرار شد و کاربران یک هفته بعد مقابل فروشگاه‌های اپل صف بستند تا آیفون 10 را خریداری کنند. کاربران در اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی خود با شور و اشتیاق زیادی از آیفون ایکس صحبت می‌کنند، اما نظر همه آن‌ها یکسان نیست. به عنوان نمونه یکی از کاربرانی که در دقایق ابتدایی شروع پیش فروش درخواست خود را ثبت و محصول را یک هفته بعد دریافت کرده بود، از خرید خود پشیمان است.

گوشی آیفون 10 اپل

این کاربر مدعی است هدیه اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی اولین آیفون، به اندازه گلکسی نوت 8 برای وی کارآمد نیست. به همین دلیل تصمیم گرفت گوشی آیفون 10 اپل را پس داده و بار دیگر از گلکسی نوت 8 استفاده کند.

در یکی از وب سایت‌های خبری، کامنت کاربری که سایر کاربران آن را به عنوان یک طرفدار پروپاقرص و قدیمی اپل می‌شناختند جنجالی شد. این کاربر طرفدار اپل به حدی از آیفون 10 مایوس شده بود که بعد از دریافت گوشی در روز جمعه دوازدهم آبان، آن را سه روز بعد پس داد. این فرد مدعی شد پیش از مراجعه او به یکی از دفاتر اپراتوری که گوشی را از طریق آن تهیه کرده است، کاربر دیگری نیز آیفون 10 خود را با فاصله‌ای کوتاه از زمان دریافت پس داده بود.

گوشی آیفون 10 اپل

بیشتر مشکل کاربران با گوشی آیفون 10 اپل بریدگی بالای نمایشگر آن است

وجود بریدگی در بردارنده سنسورها در بالاترین قسمت نمایشگر به عقیده این کاربر بسیار آزاردهنده است. دومین مشکل او با گوشی آیفون 10 اپل ژست‌های حرکتی جدید آی او اس به دلیل حذف دکمه هوم است. او بعد از گله درباره عدم بهبود کیفیت صفحه نمایش OLED گوشی آیفون 10 اپل در مقایسه با نمایشگر LCD آیفون 6 اس پیشین خود، از قابلیت انیموجی تعریف و تمجید کرد. به دلیل نبود فضای کافی در بالاترین بخش صفحه نمایش، میزان باقی‌مانده باتری به صورت درصد نمایش داده نمی‌شود و این یکی دیگر از دلایل نارضایتی این طرفدار چندین و چند ساله اپل است.

گوشی آیفون 10 اپل

کاربرانی که سال‌ها است از گوشی های آیفون استفاده می‌کنند، بیشتر از ژست‌های حرکتی جدید گله‌مند هستند، چرا که عادت کردن به آن‌ها به زمان نیاز دارد. به نظر ما یکی از دلایل پس فرستادن گوشی آیفون 10 اپل توسط کاربران ناآگاهی است؛ پرچمدار سال 2017 اپل مملو از قابلیت‌های جدید است، پس توصیه می‌کنیم حتما ویدیوی رسمی آموزش کار با آیفون 10 که توسط شرکت سازنده منتشر شده را مشاهده کنید.

می‌توان با مشکل تغییر روش کار با رابط کاربری کنار آمد و مطمئنا کاربران خیلی زود به آن عادت خواهند کرد. اما مشکلاتی همچون بریدگی بالای نمایشگر حل‌نشدنی هستند. در حال حاضر حتی برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض آی او اس 11 نیز برای نمایشگر آیفون 10 بهینه‌سازی نشده‌اند، پس طبیعی است تداخل قسمت متشکل از سنسورها با اپلیکیشن‌ها در برخی مواقع غیر قابل تحمل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. از سامسونگ بنجل ساز که بهتره

    • باشه تو برو ایفون ایکس بگیر ک تو هوای سرد هنگ کنه یا صفحه نمایشش بسوزه یا روی صفحه نمایشت خط سبز بیاد یا اپل استورت فیلتر باشه یا ایفون 8 بگیر ک منفجر شه یا همون ایفون ایکس رو بگیر و 2ساعتو 40 دقیقه وایسا تا شارژ شه

  2. من خودم همه جوره با اندروید راحت ترم با ios هم کار کردم و واقعا دنیای متفاوتی با اندروید داره و نمیشه گفت ios بده ولی واقعا اندروید خیلی نرم تر و کامل تر و جامع تر و باز تره… البته اینو در جواب دوستانی که میگن کمپانی اپل هیچ گام مثبتی برنمیداره باید بگم که یکم در مورد پروژه حقیقت افزوده اپل تحقیق کنین تا بفهمین فوکوس اصلی و تمرکز این کمپانی تو چه زمینه ایه و قراره چه انقلابی توی تکنولوزی تلفن های همراه و خیلی چیزای دیگه بپا کنه… ولی بازم بدون هیچ طرفداری و تصمیم احساسی میگم که تا اینجا اندروید خیلی بهتره حداقل برای ما کاربرای ایرانی و من خودم به شخصه عاشق سری نوت سامسونگ هستم ( امیدوارم این موضوع باعث نشه که یسری از دوستان بگن که من فن ساسمونگ هستم و دارم طرفداری بی مورد میکنم) ولی خب همونطور که گفتم آینده دست کمپانی اپل… و تکنولوژی که داره روش کار میکنه و تا سال 2020 عرضه میشه بی نظیر و رویاییه حتما درموردش تحقیق کنین

  3. من با حرف asam موافق هستم اپل شرکتی نیست ک بخواد یه با شرکت های دیگه از لحاظ کیفیت و تکنولوژی رقابت بکنه گوشی های اپل قطعات گوشی هاش توسط شرکت های دیگه تولید می شه و یه طراحی تکراری برای ایفون 6.7.8 رو داشته و حتی نتونسته گوشی هاش رو منتاژ بکنه و یه شرکت دیگه این کار رو براش انجام می ده. این شرکت نمی تونه با شرکت هایی مثل هواوی یا سامسونگ و.. رقابت بکنه

  4. اون چیزی که تو این مقاله به اسم نوت 8 درمقابل آیفون قرارداده
    صرف نوت 8 نیس
    اکثر گوشیای آندرویدی باوجود قیمت بسیار ارزونتر از آیفون های همون سال کاربردی ترن
    باوجود دنیای برنامه نویسان سال به سال آندروید محبوب تر و قدرتمندتر و پیشرفته تر میشع
    اما اصلا شاهد همچین پیشرفتی توی ios نیستیم
    اپل یجورایی شده شبیه ساپیا که هر دفه چراغ و سپر عوض میکنه میندازه به مردم
    از آیفون 4 تغییر ظاهری ندیدم….

  5. در مورد درصد باتری که خوب وقتی قسمت دسترسی به برنامه های مثل تاریخ از بالا قسمت باتری هست که می تونین خیلی راحت نگاه کنین ایفون ۱۰ تنها اشکالی که داره همون روشنایی نا متوازن و احتمال سوختگی صفحه نمایش هست

  6. امین تو ۸۸۰۰ هم نخریدی ایراد از مردمه نه گوشی

  7. اسام گربه دستش به گوش نمیرسه ؟

    • سعید خان
      محظ اطلاع شما بنده در ایران زندگی نمیکنم که دستم نرسه وعقده و حقارت داشته باشم ، توی المان شرکت o2 با پرداخت ماهی 20 یورو گوشی میده، من نیازی به گوشی اپل ندارم ، شما برو کلیه رو بفروش گوشی بخر ، بعد بنداز گردنت همه ببینن ????

  8. با سلام وتشکر از سایت خوبتون چرا اینقد تبلیغ سام سون میزارین؟ اسپانسرشین؟

  9. الان کاربر 2 اتیشه اپل دوست میاد میگه : دروغهههههه ! دست های پشت پرده میخواد پایه های اپل رو از بنیان ویران کنه . برادر من باید واقیعت قبول کرد ، اپل در حال حاضر نمیتونه انقلابی در زمینه تکنولوژی جدید ارایه بده چون شرکتهای نو ظهور و مبتکر زیادی وارد میدان شدن ، 3 سال یه طراحی تکراری داشته و الان هم با عجله یه مدل ارایه کرده که سر تا پا ایراد داره . ( منکر تجربیات و تکنولوژی بالای شرکت اپل نیستم اما تا زمانی که جابز زنده بود ) خودم تجربه استفاده از گوشی اپل 5s رو داشتم و واقعا گوشی عالی بود در زمان خودش

  10. عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه !!!
    پاشین جمع کنین بابا … یاد نداری کار کنی با گوشی چرا میخری خب؟
    برو 1100 بخر که کار باهاشم برات راحت باشه!!!