گوشی های سری زنفون 4

ایسوس از گوشی های سری زنفون 4 در تهران رونمایی کرد

گوشی های سری زنفون 4 شامل مدل‌های زنفون 4 (Zenfone 4)، زنفون 4 مکس (Zenfone 4 Max) و زنفون 4 سلفی پرو (Zenfone 4 Selfie Pro) توسط ایسوس در تهران رونمایی شدند.

شرکت ایسوس در خلال کنفرانس خبری خود در هتل اسکان تهران از نسل چهارم تلفن های هوشمند خود به صورت رسمی در تهران رونمایی کرد. در مراسمی که 15 آبان ماه در هتل اسکان تهران با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد کمپانی ایسوس به صورت رسمی از سه مدل از تلفن های همراه خود با نام‌های زنفون 4 (Zenfone 4)، زنفون 4 مکس (Zenfone 4 Max) و زنفون 4 سلفی پرو (Zenfone 4 Selfie Pro) رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم محی الدین قادرخسرو، مدیر منطقه‌ای ایسوس با بیان این که گوشی های سری زنفون 4 با شعار «We Love Photo & Energy» وارد ایران می‌شوند گفت:

هدف ایسوس از طراحی و تولید این سری از گوشی های هوشمند اهمیت روزافزون عکاسی با موبایل در زندگی روزمره مردم است.

وی افزود ایسوس در طراحی محصولات خود به نیازهای بازار گوش می‌دهد. علاقه‌مندی کاربران برای عکاسی و گرفتن عکس های سلفی و همچنین داشتن باتری با طول عمر بالا برای رفع نیازهای مورد نظر ایسوس را به تولید گوشی های سری زنفون 4 سوق داده است.

گوشی های سری زنفون 4

در ادامه این مراسم آرون تای، مدیر توسعه بازار موبایل ایران در شرکت ایسوس با اشاره به این که زنفون 4 برای اولین بار در منطقه خاورمیانه در ایران لانچ خواهد شد اظهار داشت ما با زنفون 4 تمامی خاطراتمان را می‌توانیم به اشتراک بگذاریم و این اشتراک ملزم به داشتن تکنولوژی‌هایی است که در این محصولات خواهد بود.

وی ادامه داد:

یکی از بارزترین مشخصه‌های گوشی های سری زنفون 4 داشتن دوربین های دوگانه برای عکاسی است. این دوربین‌ها می‌توانند عکس‌های بسیار عریض با زاویه 120 درجه را بگیرند. تجربه عکاسی با لنزهای زاویه باز بسیار متفاوت با دوربین‌های معمول در تلفن های همراه است.

گوشی های سری زنفون 4

آرون تای گفت در تمامی مدل های سری زنفون 4 از موتور پردازش تصویر سوپر پیکسل استفاده می‌کنیم و این تکنولوژی این امکان را می‌دهد که در نور کم با کمترین احساس لغزش، عکس‌هایی به مراتب باکیفیت‌تر داشته باشیم.

ویژگی‌های گوشی های سری زنفون 4 ایسوس

در ادامه فرشاد شریعت مدیر آموزش ایسوس در ایران به تشریح مشخصه‌های سه تلفن همراه سری 4 ایسوس پرداخت. بنابراین گزارش، گوشی Zenfone 4 Max به عنوان تمرکز ایسوس در بازار ایران از سری زنفون 4 ایسوس از تراشه اسنپدراگون 430 بهره‌مند شده است. ZenFone 4 Max در مدل‌هایی با 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند. همه این مدل‌ها از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.

گوشی های سری زنفون 4

این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم روی دکمه خانه قرار گرفته است. بدنه  این محصول فلزی است و در رنگ‌های مشکی، صورتی و طلایی راهی بازار می‌شود. ایسوس برای محصول جدید خودش از یک بلندگو، پورت micro-USB و جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا استفاده کرده است. گوشی ZenFone 4 Max با اندروید 7.0 و رابط کاربری خود ایسوس راهی بازار خواهد شد. این گوشی از دو سیم کارت هم پشتیبانی خواهد کرد.

البته یکی از ویژگی‌های جذاب این تلفن همراه دوربین دوگانه آن است. ایسوس از دو سنسور 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی برای دوربین این محصول استفاده کرده که یکی از آن‌ها از زاویه دید باز بهره می‌برد. زاویه دید سنسور باز این دوربین به 120 درجه می‌رسد. دوربین جلوی آن هم 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 140 درجه است که می‌تواند عکس های سلفی با کیفیتی تهیه کند.

گوشی های سری زنفون 4

در کنار تمام ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند باتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایسوس برای Zenfone 4 Max از باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده کرده است که باعث می‌شود این محصول 46 روز در حالت آماده به کار روشن بماند. همچنین این امکان برای گوشی جدید ایسوس در نظر گرفته شده که بتواند یک دستگاه دیگر را هم شارژ کند. در واقع ظرفیت بالای باتری این گوشی باعث شده که بتوانید از آن به عنوان یک پاوربانک برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

یکی دیگر از محصولاتی که در این مراسم رونمایی شد زنفون 4 سلفی است. تمرکز این محصول در گرفتن عکس های سلفی با دارا بودن یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است. مشخصه‌های سخت افزاری این محصول تشابه بسیار زیادی به زنفون 4 مکس دارد و همچنین دوربین این محصول از قابلیت فیلمبرداری 4K برخوردار است. در این محصول به صورت نرم افزاری یک پکیج با نام سوپر سلفی قرار داده شده است که ابزارهای مورد نیاز برای عکس های سلفی را دارد.

گوشی های سری زنفون 4

دیگر محصولی که در این مراسم رونمایی شد گوشی زنفون 4 ایسوس بود. تمرکز ایسوس در این محصول طراحی منحصربه‌فرد آن است. داشتن حاشیه بسیار باریک امکان استفاده آسان با یک دست را برای کاربر به همراه خواهد داشت. زنفون 4 مانند هم رده‌های خود دارای دوربین دوگانه با زاویه دید وسیع‌تر است. این محصول از  پردازنده اسنپدراگون 630 استفاده می‌کند که با توجه به رم 4 گیگابایتی خود به یک محصول پرقدرت تبدیل شده است. رابط کاربری تمامی محصولات مورد بحث zenui نسخه 4 است.

سلطانی، مدیرعامل شرکت ویستا، وارد کننده محصولات ایسوس در ایران، در خلال این نشست مطبوعاتی در پاسخ به سئوال یک خبرنگار در خصوص طرح رجیستری تلفن‌های همراه با بیان این که ایسوس از طرح رجیستری تلفن های همراه در ایران حمایت می‌کند، اعلام کرد:

ورود قانونی محصولات ایسوس به ایران موید این نکته است که شرکت ایسوس به صورت تمام قد در کنار دولت ایران برای اجرایی شدن طرح رجیستری و ورود قانونی محصولات به کشور خواهد بود.

گوشی های سری زنفون 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*