طراحی گوشی جدید سامسونگ

طراحی گوشی جدید سامسونگ با کلید فیزیکی هوم مشخص شد

طراحی گوشی جدید سامسونگ به لطف انتشار اسناد مربوط به یکی از پتنت‌های این شرکت لو رفت. انتظار می‌رود این گوشی همراه با کلید فیزیکی هوم ساخته شود.

پتنت جدید سامسونگ که به نظر در اواخر سال 2016 از طریق KIPO ثبت شده است، به وضوح طراحی مربوط به یک گوشی هوشمند جدید را نشان می‌دهد. در تصویر زیر، اطلاعات مربوط به عکس‌های لو رفته از این طرح را می‌توانید مشاهده کنید.

طراحی گوشی جدید سامسونگ

شکل و اندازه دقیق گوشی به خاطر جلوگیری از استفاده دیگر سازندگان، محرمانه است. با این حال، ما می‌دانیم در ساخت این گوشی از رزین مصنوعی و فلز استفاده خواهد شد. در حقیقت، از این پتنت زمانی استفاده می‌شود که شکل و مواد استفاده‌شده در ساخت آن یکسان باشند. اگرچه ما حالا با طراحی گوشی جدید سامسونگ و ظاهر کلی آن آشنا هستیم، اما اطلاعات بسیاری همچون محل قرارگیری سنسورهای دوربین، جک 3.5 میلی‌متری، پورت شارژ، کلیدهای فیزیکی، نمایشگر مورد استفاده و سخت افزار آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

طراحی گوشی جدید سامسونگ

روزانه صدها پتنت مختلف توسط سامسونگ ثبت می‌شود. به همین جهت، فعلا نمی‌توان در رابطه با طراحی احتمالی این موبایل جدید و ظاهر آن قضاوت کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*